Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Precis som rubriken antyder undrar jag när det är dags att bära bebis på ryggen i Beco? Han är nu 5½ månad, jag provade idag och han trivdes kanon. Men är det ännu skadligt för hans rygg? Han sitter inte helt själv än.
Användarens profilbild
Av diddeldi
nej det är inte skadligt eller för tidigt, är ni båda nöjda så går det hur bra som helst :D
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Ok. Vet att jag läst i nån annan tråd att barnets ryggrad är som ett c under nästan hela första året och måste få vara det, att räta ut den och forma den till ett s som man sen ska ha som vuxen ska man inte göra förrän e 12 månader. Försöker kika på hur Alvins rygg blir när han sitter på ryggen, och det är klart, den rätas ut mer än när han sitter på magen. Men det är alltså ok? Vill ju inte göra nåt tok med honom... :?
Användarens profilbild
Av diddeldi
Hs Bobbo skrev:Ok. Vet att jag läst i nån annan tråd att barnets ryggrad är som ett c under nästan hela första året och måste få vara det, att räta ut den och forma den till ett s som man sen ska ha som vuxen ska man inte göra förrän e 12 månader. Försöker kika på hur Alvins rygg blir när han sitter på ryggen, och det är klart, den rätas ut mer än när han sitter på magen. Men det är alltså ok? Vill ju inte göra nåt tok med honom... :?
den borde väl inte rätas ut så mycket mer på ryggen, han sitter ju likadant i selen? :hmm:
Av Emmiez
på pappret jag fick ihop med becon står det ryggbärande från 5 månader.
Av anpa
Jag har burit min 3-månaders korta stunder i sele på ryggen.. Så fort jag känner mig redo blir det längre stunder :D
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Kollade på Becos hemsida och där säger de när nacken och huvudet blivit stadiga. Och det är de ju på min lilla kille!
Av anpa
Har ett par dar burit min drygt 3-månaders kille bara på ryggen i Becon, det funkar finfint!! :D
Av Emmiez
Apelsin skrev:Diddeldi: jag tycker nog också att ryggen rätas ut mer på ryggen än på magen.
På vilket sätt då?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?