Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
2 st nu, utan min påverkan :-)

en fick låna en meitai när hon i några dagar var mellan 2 vagnar, och beställde en egen + en till kusinen :-)

en annan granne träffade jag idag på jobbet, vi pratade inte ens sjal och hon bad mig låna ut/sy en trikåsjal till hennes trea som kommer i juni. Hon lånade min moby till tvåan.

Ni vet ju hur det känns ibland när man gillar nåt så mycket att hela världen måste veta, hur man "tjatar" om hur bra det avlastar, praktiskt, knytningar osv. och man visserligen får låna ut den men den användes typ 2 ggr och så var det bra med det, eller hur man avfärdas med att hon minsan lånat en baby björn ;-) så det behövs inte...

jag har ju inte ens tjatat nåt. hon med meitaien berättade för mig nyligen att hon gått ut med trehjuling med pinne, 2,5-åring. vagn och nyfödd men att det liksom inte funkade. gick in o knöt på sig meitaien och ut o styra trehjulingen :-)

:vågen:
Användarens profilbild
Av zingo
Då måste de ju ha fattat hur bra det är! :D
Användarens profilbild
Av bellisbella
Tredje :vågen: jag postar idag :lol: heja, heja, heja
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ååå vad skoj!
Ja jag lånade ju ut sjalar till ett par mammor när jag var på bvc och visade och den ena kom och lämnade tillbaka den för en vecka sedan för hon hade köpt en egen sjal!
Och den andra mamman har jag inte fått tillbaka sjalen än av och jag hoppas att den används flitigt! :lol:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Va kul det är när dom vill bära :)
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
Hurra! :vågen: Fräls världen! Ser folk utanför SB oss som nån slags mystisk sekt, vi sjalbärare?
Användarens profilbild
Av Auroratiger

Jag visade sjalar och MT idag för en blivande mamma (kollega till min man) som faktiskt efterfrågat det själv (eller jag misstänker att maken kan ha gjort viss reklam på jobbet...). Jag rekommenderade förstås Sjalbarn också! ;)
Användarens profilbild
Av lingonben
Toppen! :D
Jag tror på att påverka genom att vara och inte predika! :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?