Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Beckah82
Ja rätt onödigt...

Jag har ett sånt och det användes första veckorna det kom för att det var kul men sen började jag ha honom innanför jackan (köpte ett Didriksson regnställ på herravdelningen i storlek XXL som vi båda får plats i).

Nu när det börjar bli vår har jag vanlig jacka som inte går att stänga men det är inte svårt att klä honom lagom varmt ändå. Jag skulle inte köpa ett skydd nu.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tycker du kan köpa ett bärskydd. Jag har ett Delux som jag kommer använda länge till. När vi är ute på promenad, eller i lekparken har jag oftast overall på Agnes ifall jag behöver ta ner henne för att amma, men om vi tex ska på stan tycker jag det är mycket enklare med bärskydd. Annars blir hon så varm. Är det blåsigt är det också skönt att kunna dra upp det så hon har ordentligt skydd för vinden. Särskilt om man bär i sele, den ger ju inte lika mycket skydd i sig som en långsjal.
Köp det och sälj vidare om/när det inte används längre.
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag hade ett de luxe som jag älskade......toppenbra tycker jag :tumsup:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag gillar bärskyddet, men använder oftast bärponchon
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag gillar bärskyddet. Då slipper man en stor och plufsig jacka eller att bylta på lillen massa kläder. Perfekt när man går in och ut. Milo myser i sjalen när vi är ute och leker med storasyster, sen när vi går in så kan han sitta kvar. Ett bra alternativ till en bärjacka tycker jag.

Kyliga sommarkvällar är det också mysigt att dra på sig, precis som en annan tar på sig en varm kofta när det kyler till lite.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Om inte annat så kommer det ju vinter till :wink:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Tycker det är suveränt med bärskydd (även om jag får anses lite partisk :wink:). Bärskyddet är ett himla flexibelt tillbehör som passar både över bärsjalar och bärselar 8) Det går att använda vintertid för att täcka glipan frampå jackan om man bär ett litet barn under jackan, men inte kan stänga den helt. Det gå att använda även utanpå ytterkläderna t.ex. då man bär ett större barn med overall på i bärsele på ryggen utanpå sin egna jacka. Både mamma och pappa (eller mormor eller farfar om de bär) kan använda samma bärskydd (dock inte samtidigt :lol:). Sedan kan man även använda det som skydd i babyskyddet/vagnen :wink:
Av anpa
Har ett som jag älskar. Passar även bra kyliga sommarkvällar eller blåsiga kalla sommardagar. Skönt att slippa klä på de små liven så mycket..
Användarens profilbild
Av aspen
jag hade det ofta när jag tog promenader med min jacka under selen eller när jag bara hade fleecetröja på mig tex, och det cvar blåsigt. perfekt.
Av Disa86
slänger oxå in en fråga... Hur stor skillnad är det på 4season och vinterskyddet? Kan man använda ett vinterskydd blåsiga/kalla sommardagar?

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?