Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nevin
Vi var ute och åt idag, på ett kina hak. Von Dregel satt i sin vagn, då det är så hemskt halt att inte ens jag vågar på att sjala. Men ringsjalen var med, så den satt han i när vi stod och fick maten lagad. När vi stod där och såg maten lagas så säger kocken: Har du varit i Indien? Nej svarar jag. -Ja, du bär ju som de gör, det ser bekvämt ut, säger han då! Ja, nej, det börjar bli rätt inne med sjal här i Sverige med säger jag, och då berättade han att han var i indien för ett tag sedan, köpte en sjal åt sin tjej - som inte gillar den!

Roligt att man får uppmärksamhet! Det var flera som tittade ordentligt på oss ikväll, det var jättekul!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Hans tjej kan väl komma på fika och knytkurs tll oss :wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Det blir ju till att bli ganska uttittad när man ställer sig och knyter mitt i restaurangen. Men kanske någon blir intresserad och testar eller frågar och då är det ju jättekul :)
Användarens profilbild
Av nevin
Ja, det är ju det, jag älskar uppmärksamheten man får, och sambon tycker väl mest det är lite lagom roligt.... Men jag vill så gärna att fler ska få se det här underbara! Jag släpar med min "sjalpåse" överallt nu för tiden!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Vi tänker lika :D Jag släpar ju nästan jämt med mig fler bärdon än jag rimligen kan hinna använda på egen hand :lol:

Såg till att en mamma på Öppnis provade Manducan idag :) Hon tyckte den såg ut lite som en BB "men det var ju helt annorlunda att bära i den, väldigt bekvämt"
Vi får väl se om det kan bli en ergonomisk sele där kanske :D Hennes lilla kille vill vara med överallt och ha koll på världen :) Han trivdes bra att sitta i sele.
Användarens profilbild
Av nevin
Låter ju väldigt lovande! Håller en liten tumme här!
Användarens profilbild
Av zingo
Mamman tvivlade dock på att hon kunde bära sin tjej som är drygt 1 år i Manduca-selen jag talade då om att min 5 åring klarade viktgränsen då tittade hon förvånat på mig, -Jasså ! :shock: :)
Så vi får väl se om hon provar det en annan dag!
Användarens profilbild
Av zingo
Jag kan inte förstå hur du kan hålla dig jag hade hämtat den bums!!!!! :eld: :eld:

Har du fått reda på vad du vann än förresten :?:
:cry: För det har inte jag!
Användarens profilbild
Av nevin
Nej, jag har inte fått reda på det tyvärr, jag är väldigt nyfiken nu!

Glömde lappen hemma när vi stack, och sedan var det försent, det handlar bara om ren itur, inte om attjag egentligen kan hålla mig...... bara otur och nu är jag ju ännu mer sugen på att hämta den!
Användarens profilbild
Av zero.sara
nevin skrev:Nej, jag har inte fått reda på det tyvärr, jag är väldigt nyfiken nu!

Glömde lappen hemma när vi stack, och sedan var det försent, det handlar bara om ren itur, inte om attjag egentligen kan hålla mig...... bara otur och nu är jag ju ännu mer sugen på att hämta den!
:twisted: :D
Användarens profilbild
Av zingo
:lol: :lol:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Och nu har du den hemma :D
Användarens profilbild
Av nevin
Japp, och vi har intensivanvänt den hela dagen - jag älskar den! >Inte är jag tjatig om det va?
Användarens profilbild
Av zero.sara
nevin skrev:Japp, och vi har intensivanvänt den hela dagen - jag älskar den! >Inte är jag tjatig om det va?
Inte värre än jag :mrgreen:
Användarens profilbild
Av zingo
zero.sara skrev:
nevin skrev:Japp, och vi har intensivanvänt den hela dagen - jag älskar den! >Inte är jag tjatig om det va?
Inte värre än jag :mrgreen:
Jag hör inte * håller för öronen* Den var inte alls skön å du tycker inte om den :rodna:

:hide: usch vad jag ljuger jag är jätteavis!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?