Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
Tidigare idag var J trött och på dåligt humör. Jag skjutsade G till en kompis och pappa stannade hemma med J. När jag kom hem gick dom runt och myste i manducan :loving: J hade krupit iväg och hämtat sjalen och lindat in sig och gosat i pappas knä. Och eftersom han inte vet hur man knyter långsjalen (han har inte försökt lära sig heller :roll: ) Så hämtade han manducan och knäppte på sig. :vågen: Sen hade dom selmys i över en timme. (och jag såg allt att maken var inne och fotade med mobilen i stora badrums spegeln :mrgreen: ) :vågen: :eld:

Kommer det här betyda att jag får köpa fler selar????? :wink: :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Får se om jag lyckas kidnappa telefonen och ladda ner kortet(en?) i datorn :D
Användarens profilbild
Av nevin
GRATTIS till supermaken, och ja, det betyder nog att han skakar mindre på huvudet när du vill ha fler tror jag :D
Användarens profilbild
Av smulan
Mysigt.. Fast jag tycker nog du ska säga att du tar en titt i mobilen :wink:
Min man är mkt mer för att bära denna gången, han knyter på sig trikåsjal själv nu, men använder ofta ergon oxå..
Undra när han ska ge sig på vävd sjal själv??
Användarens profilbild
Av zingo
HEJA HEJA! 8) skicka över såna baciller hitåt!
Användarens profilbild
Av nevin
Jag fick min sambo att prova Manducan, och det är ett jättesteg av honom som verkligen har tyckt att allt bärande med hjälpmedel varit för lite de som är lite "mindre manliga" :shock: Dessutom gillade han den :P
Användarens profilbild
Av sparkler
Vad gulligt att han smög in och fotade också!! :app::app::app:
Användarens profilbild
Av zingo
nevin skrev:Jag fick min sambo att prova Manducan, och det är ett jättesteg av honom som verkligen har tyckt att allt bärande med hjälpmedel varit för lite de som är lite "mindre manliga" :shock: Dessutom gillade han den :P
Hur kan han ha blivit smittad :hmm: han som väl inte ens träffat zero.saras karl!????
Användarens profilbild
Av nevin
Datorn, kära du, den sprider virus ibland :lol: , och här står den alltid på :D
Av Woodgroves
Vad kul! Grattis! Ni får ta hit era män och träffa min man så kan han lära dem att knyta långsjalar, MT och diskutera bästa bärkläderna både på bärare och barn!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Woodgroves skrev:Vad kul! Grattis! Ni får ta hit era män och träffa min man så kan han lära dem att knyta långsjalar, MT och diskutera bästa bärkläderna både på bärare och barn!
JAAAAA :D
Min karl har ju visserligen tyckt det är en bra ide att bära men inte med fullt så många sjalar som jag haft hemma och så tycker han ju att det verkar lite krångligt att knyta långsjalen. Sele var helt hans melodi :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
nevin skrev:Datorn, kära du, den sprider virus ibland :lol: , och här står den alltid på :D
:lol:
Användarens profilbild
Av zero.sara
smulan skrev:Mysigt.. Fast jag tycker nog du ska säga att du tar en titt i mobilen :wink:
självklart, eller så säger jag helt enkelt att han får skicka över bilden till min dator :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
sparkler skrev:Vad gulligt att han smög in och fotade också!! :app::app::app:
Jag tyckte det var jättekul, han brukar ju sucka åt mig när jag ska ta bilder på sjalar och selar och så smet han in och tog kort själv :P Men jag ska inte börja retas med honom för det. än :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?