Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Jag har funderat på att sy mig en liknande EasyHug bärsjal (Typ dubbel bärpåse). Men hur bär jag i dom? Har aldrig använt bärsjal eller ens en bärsele.

Det känns läskigt att sy mig en sjal, och sen stå där utan att ha en aning om hur bäbisen ska ligga i den.

Finns det någonstans att få tag i instruktioner till en sån sjal? Eller någon slags sjal som påminner starkt om denna.
Jag vill inte riktigt lägga ut beloppen som krävs, innan jag vet om jag ens trivs med sjal (vilket jag misstänker att jag kommer göra, verkar så praktiskt)
Av Jinxan
Bär man lika i en typ EasyHug? Dom är ju lite elastiska på diagonalen, eller ska man tänka om och sy en sjal som är så lik en tri-cotti, för att enklast kunna följa instruktionerna.

Åh vad jag blir velig...
Användarens profilbild
Av mari_tres
Man bär likadant i en Easyhug som i en tricotti. En i ett stummare tyg kan du använda längre tid än en i ett elastiskt, om du har/får ett tungt barn, eftersom elastidka sjalar kan upplevas lite svajiga med tyngre barn.

Dock så vill jag ju även rekomendera en lång trikåsjal till bebis, för det är ju så mysigt! Bor du inte i närheten av någon så du kan prova?
Av Jinxan
Det jag just gillar med EasyHug och Tricotti är att man inte behöver ha massor utav tyg.
Plus att man inte behöver knyta eller liknande.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Örebrosjalare ska ha träff nu på onsdag på Mummel och mums om du är intresserad av att prova sjalar/selar/MT/podegei. Du är välkommer :hello:
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=86022
Av Jinxan
Tyvärr ska jag inte till Örebro förrän dagen efter. Men nu vet man ju i alla fall att ni finns :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?