Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Woodgroves
Vet inte om det passar här men visste inte riktigt var jag skulle lägga det annars.

Vi köpte vår Ergo (svart/cranberry) några dagar innan jul och använt den nästan varje dag sen dess. Jag jämförde vår Ergo med en kompis svarta Ergo i förra veckan (de har haft sin ca 1 månad) och vår är nästan grå jämfört med hennes. Ska färgen bli "dålig" så fort? Det har ju inte varit någon sol att tala om som kan ha blekt den. Och vi har aldrig tvättat den.
Någon annan som tycker att färgen slits snabbt?
Användarens profilbild
Av Helma
Jag har haft min Ergo i snart ett år och jag tycker inte att den har tappat färgen.
Användarens profilbild
Av Kallesmamma
Vi har haft vår Ergo sedan i november (svart/camel), men jag tycker den är precis som ny fortfarande i färgen... Har iofs inte tvättat den nångång, men den ser inte sliten ut på något sätt.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag tror det har stått något liknande i en annan tråd och det var också en svart/cranberry har jag för mig. Är inte helt säker på det dock
Av Woodgroves
Tack för svaren. Ska se om jag hittar den andra tråden.
Användarens profilbild
Av milu
Vi har en indigo/camel som blivit rätt blekt, den har iofs varit flitigt använd i ca 6 månader så det är kanske inte så konstigt. Men blekt är den iaf. :wink:
Användarens profilbild
Av lindamarie
Jag tycker att ergona blir lite dassiga i färgen efter ett tag. Färgade min ergo cran/cran, med plommonfärg det blev jätte bra.
Du borde ju kunna färga den svart för bättre färg...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?