Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Måsen
Nu har jag lagt in en bild på en vagn lite längre ner för att piffa upp tråden lite. :lol:

Jag har lite för många olika bärdon nu igen. Dessutom bär jag väldigt lite numera. :(
Jag känner att jag borde banta ned bärgarderoben till någon slags optimal samling, men just nu vet jag inte vad jag ska behålla. :roll:

Jag har:

En Beco BWD som jag använder när jag bär Josefin på magen. Sittdelen är lite för smal för Julia tycker jag.

En Beco 3:rd generation som jag använder till båda tjejerna (dock inte samtidigt) när jag bär på ryggen.

En Calin Bleu körsbär och den flyttar inte!

En ACS Lollipop och den används nästan dagligen för höftbärande när jag lagar mat och pysslar hemma.

En Didy Indio som används sorgligt sällan, men den är ju så gosig!

En rosa Pearl-sjal som mest tjänstgör som sjalgunga.

En BäraBarn Lotus som jag använt som halsduk i vinter, har inte burit i den sedan i höstas.

En fleecebärpåse. När ska jag använda den? :hmm:

En knallrosa Hoppiz-ringsjal, jättegosig.

En Ringo Krustistel som nästan alltid är med när vi handlar eller gör andra bilburna ärenden, praktiskt med fickan.

En ljusrosa Moby Wrap, men den har jag lovat att låna ut till en mamma på dagis som är gravid.

Hjälp mig att komponera den ultimata bärgarderoben av dessa bärdon. Kanske behöver jag rentav både göra mig av med och komplettera? :roll:

Ja, jag har tråkigt! Jag är faktiskt sjuk. :oops:
Senast redigerad av Måsen den tis mar 11, 2008 13:57, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Måsen
När jag postat trådstarten kom jag på mig själv med att tänka att "jag kommer nog inte att få så många svar i den här tråden, för vem är intresserad av sjalar och selar liksom..."
Skrattar högt åt mig själv, glömde bort att det faktiskt är sjalar som forumet egentligen handlar om! :Hahaa:
Fast jag tror i alla fall inte att jag får så många svar. *skrattar lite till*
Av Sia
Vadå bär väldigt lite????? vadå sälja???
Du bär ju jättemycket för att ha så stora barn, jag förstår inte frågan :hmm:
Isåfall måste jag sälja nästan alla mina sjalar, för jag bär bara med ergon ibland och Lisan jättesällan.
Och det tänker jag INTE!
Användarens profilbild
Av Måsen
Sia skrev:Vadå bär väldigt lite????? vadå sälja???
Du bär ju jättemycket för att ha så stora barn, jag förstår inte frågan :hmm:
Isåfall måste jag sälja nästan alla mina sjalar, för jag bär bara med ergon ibland och Lisan jättesällan.
Och det tänker jag INTE!
Oj, då kanske jag bara ska köpa något nytt då, med tanke på att jag bär ganska mycket? :wink:
Av Tyche
En Beco BWD som jag använder när jag bär Josefin på magen. Sittdelen är lite för smal för Julia tycker jag. SÄLJ!

En Beco 3:rd generation som jag använder till båda tjejerna (dock inte samtidigt) när jag bär på ryggen. BEHÅLL

En Calin Bleu körsbär och den flyttar inte! BEHÅLL

En ACS Lollipop och den används nästan dagligen för höftbärande när jag lagar mat och pysslar hemma. BEHÅLL

En Didy Indio som används sorgligt sällan, men den är ju så gosig! SÄLJ

En rosa Pearl-sjal som mest tjänstgör som sjalgunga. SÄLJ

En BäraBarn Lotus som jag använt som halsduk i vinter, har inte burit i den sedan i höstas. SÄLJ

En fleecebärpåse. När ska jag använda den? hmm SÄLJ

En knallrosa Hoppiz-ringsjal, jättegosig. SÄLJ (till mig!)

En Ringo Krustistel som nästan alltid är med när vi handlar eller gör andra bilburna ärenden, praktiskt med fickan. BEHÅLL

En ljusrosa Moby Wrap, men den har jag lovat att låna ut till en mamma på dagis som är gravid. BEHÅLL och SÄLJ efter utlåningstiden.

Det blir 5 att behålla (varav en ska utlånas och sen säljas) och 6 att sälja.
Bra rensat tycker jag. Lätt att rensa bland andras :wink:
Användarens profilbild
Av sus
Tyche skrev:En BäraBarn Lotus som jag använt som halsduk i vinter, har inte burit i den sedan i höstas. SÄLJ
Nej men den var ju så fin på dig när du hade den som halsduk! Dessutom signalerar du ju ut "sjalmamma" till alla andra inbitna sjalare på stan. och dessutom går den faktiskt att använda som filt i vagnen!
Användarens profilbild
Av Måsen
Tyche skrev:En Beco BWD som jag använder när jag bär Josefin på magen. Sittdelen är lite för smal för Julia tycker jag. SÄLJ!

En Beco 3:rd generation som jag använder till båda tjejerna (dock inte samtidigt) när jag bär på ryggen. BEHÅLL

En Calin Bleu körsbär och den flyttar inte! BEHÅLL

En ACS Lollipop och den används nästan dagligen för höftbärande när jag lagar mat och pysslar hemma. BEHÅLL

En Didy Indio som används sorgligt sällan, men den är ju så gosig! SÄLJ

En rosa Pearl-sjal som mest tjänstgör som sjalgunga. SÄLJ

En BäraBarn Lotus som jag använt som halsduk i vinter, har inte burit i den sedan i höstas. SÄLJ

En fleecebärpåse. När ska jag använda den? hmm SÄLJ

En knallrosa Hoppiz-ringsjal, jättegosig. SÄLJ (till mig!)

En Ringo Krustistel som nästan alltid är med när vi handlar eller gör andra bilburna ärenden, praktiskt med fickan. BEHÅLL

En ljusrosa Moby Wrap, men den har jag lovat att låna ut till en mamma på dagis som är gravid. BEHÅLL och SÄLJ efter utlåningstiden.

Det blir 5 att behålla (varav en ska utlånas och sen säljas) och 6 att sälja.
Bra rensat tycker jag. Lätt att rensa bland andras :wink:
Tyche, dina tillägg är ju egentligen det uppenbara, ser jag nu! :D
Det är bara så svårt att tänka sig att skiljas från flera av dem, även om de inte används. :(
Användarens profilbild
Av Måsen
sus skrev:
Tyche skrev:En BäraBarn Lotus som jag använt som halsduk i vinter, har inte burit i den sedan i höstas. SÄLJ
Nej men den var ju så fin på dig när du hade den som halsduk! Dessutom signalerar du ju ut "sjalmamma" till alla andra inbitna sjalare på stan. och dessutom går den faktiskt att använda som filt i vagnen!
Ja, den kommer att bli fin när jag plockar fram min nya vårvagn. :wink:
Bild
Av Tyche
Elina skrev:
Måsen skrev:Bild
:loving:

VILL HA!!!
UNDERBAR!!
Fast jag är först i kön, jag hjälpte ju henne sortera ut sjalarna :this:

:wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Håller med och gömmer min sjalsamling så ingen rensar i den sälj en del och köp något roligt för pengarna :)
Användarens profilbild
Av ZaZi
Skorpan081 skrev:Tyche gjorde ett bra urval tycker jag. Ev. skulle jag behålla Lotusen om den är bra som halsduk.

:iagree:
Användarens profilbild
Av sacha42
ZaZi skrev:
Skorpan081 skrev:Tyche gjorde ett bra urval tycker jag. Ev. skulle jag behålla Lotusen om den är bra som halsduk.

:iagree:
håller med där också :D
Användarens profilbild
Av LillaG
Man kan ju fundera lite på vad det är för färg på indion... 8)
Och kanske hur lång den är...
Av Aelia
eller så kan du sälja lotushanduken till mig 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?