Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av alima
Hade med dottern på en begravning igår och hade såklart på mig bärsjalen.
På kaffet efteråt kom det fram folk och kommenterade bärsjalen. Den roligaste var nog: "Jaha, har du sån där ny modern bärsele?" 8)

Man får mycket kommentarer när man bär i sjal. Får nog kommentarer varje gång vi är ute med sjalen.... :P
Användarens profilbild
Av Lillmonster
Ibland kan man få höra vad som helst. :)
Men här tycker jag bara att de tittar. Och pekar och viskar. :lol: Märks det att det inte är så vanligt med sjal i den här stan?
Av Sofie
Ja visst är det roligt! När jag satte upp lillkillen på ryggen på IKEArestaurangen sist så höll ögonen på att trilla ur alla huvuden som var vända mot oss. så här :shock:
Sambon sa att han kände sig väldigt iakttagen.....

Iochförsig hade jag sidensmaragden 8)
Användarens profilbild
Av glis
På ICA i Gnosjö tittar folk också, men sa inget så jag hörde. Men dom jag pratar med komenterar gärna att det verkar mysigt.
Användarens profilbild
Av 4ungar
jag har oxå fått hör "ÅÅH du är en sån där modern mamma....." ja visst är jag :lol:
Användarens profilbild
Av a-k
glis skrev:På ICA i Gnosjö tittar folk också, men sa inget så jag hörde. Men dom jag pratar med komenterar gärna att det verkar mysigt.
åååhh... bor du i gnosjö... vacker utsikt från isaberg... roligt på high chaparall... jag höll på att flytta dit en gång i tiden
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Min man gick runt och gjorde reklam för mei tai på ett dop i söndags. :) Mamman till den nydöpte provbar också (tror nog vi värvat henne faktiskt ;)) och även en gravid tjej (som burit sin äldsta i Patapum) var intresserad. Det vanligaste jag har hört är nog folk som kommenterat hur mysigt det ser ut och hur bra Dante verkar ha det! :D
Användarens profilbild
Av emelie
4ungar skrev:jag har oxå fått hör "ÅÅH du är en sån där modern mamma....." ja visst är jag :lol:
Haha, jag det är typ den vanligaste kommentaren här också:
"Åh, sån där modern!"
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?