Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av nanook
Jag har gått och blivit kär i en sjal. Och vill så hemskt gärna ha den. Det finns bara ett litet problem. Sjalbarnet är 2,5 år, bärs visserligen dagligen, men mest i famnen eller sele. Finns det någon bra motivering till att köpa sjalen?
Användarens profilbild
Av jag71
Ett mycket bra argument är att du vill ha den och snart så bär du inte alls så det är NU eller aldrig. Fast det argumentet biter inte på mannen här hemma utan det är mest jag som försöker intala mig det (sen kan man ha dem som bordsdukar eller typ panel på en vägg)
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Nu eller aldrig tycker jag lät som ett bra argument... fast det förståss, då finns ju alternativet aldrig... :?

Kanske du får köra med att det är bättre att du köper den NU när du fortfarande bär lite iaf, istället för om ett halvår eller ett år när du bär ännu mindre... :wink:

...sen är ju halsduks-argumentet bra också, men det funkar kanske bäst för sjalar kring 3 meter. När man närmar sig fem meter är det kanske inte lika hållbart? :roll:
Av eamane
Att du är kär i den och vill ha den är väl motivering nog :)
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Men du, du "planerar" ju för fler barn så småningom i framtiden. :wink:
Om du nu har blivit kär i en sjal så att du bara måste ha den - det är ju inte säkert att den fortfarande finns kvar att köpa då när nästa sjalbarn kommer *hemska tanke* :purskis: så det är ju bättre att förekomma genom att köpa nu än att du ska behöva gå och gräma dig resten av livet för att du aldrig fick ha just den sjalen. :wink:

Vad är det för sjal som lockar?
Användarens profilbild
Av frida
Köp den i kort längd! Så funkar den som nödsjal(huvudargument) och som filt, duk, solskydd...........
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?