Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej
Mitt första inlägg här på sjalbarn!
Verkar var ett rikt forum med kunskap och engagemang!
Jag har en 5v bebis o vi använder en minimundus bärsjal, men vill nog alternera med en ringosjal, då jag kan ha honom i en sjal även i kortare stunder när han ammar mkt i olika perioder på dan...samt liggandes.
Kan ngn tipsa...
Jag är sjalovan men mkt intresserad av denna gåva som man ger sitt barn o allt positvt det bär med sig.
Användarens profilbild
Av frida
Välkommen hit. Såklart ni ska ha en ringsjal! Finns "köpesjalar" och hemsydda. Det som skiljer olika ringsjalar är tygkvaliten och vikningen (hur tyget är fastsytt i ringarna)
Ringo har ett ganska stumt tyg, en hemsydd av sjaltyg är lite stretchigare. Jag tycker det viktigaste är att tyget inte är för tjockt.
Ringo-vikning är lite smalare vid axeln, "Utan vikning" har tyget utbrett. Däremellan finns "Anso-vikning" mfl. Vad man gillar är en smaksak så du får prova.
Välj en ringsjal med färg du gillar för sååå stor skillnad tycker jag inte det är. Titta under säljes!
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tror en ringsjal kan passa dig bra, den är perfekt för just kortare stunder som komplement till trikåsjalen, och går bra att amma i :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?