Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av SurfarAnki
hej
Jag undrar en sak, blir inte barnen trötta i ryggen av att bli buren länge? Jag har ännu bara burit min lilla Elin(5mån) i ca en timme hemma. Jag tänkte om man bara ska ha sjal med sig om man tex åker och handlar ett par timmar. (trött på att släpa vagnen med)
Tar också gärna emot tips på lätta sitt vagnar. (bor på landet måste alltid lyfta upp vagnen i bilen först när man ska till stan)
MVh Anki
Användarens profilbild
Av jag71
Det tror jag inte. Skrutt vägrade vagn och när jag skaffade en sjal somnade han och sov i över två timmar direkt och satt sen nöjd ett bra tag till. Jag ahr som mest burit lite över tolv timmar en dag, inte i sträck utan det ahr varit blöjbyten och matpauser och så men ungefär tolvtimmar satt Skrutt på min rygg och det var inga problem. Barn brukar säga ifrån när dem inte vill eller då dem tycker det är jobbigt.
Av eamane
SurfarAnki skrev:hej
Jag undrar en sak, blir inte barnen trötta i ryggen av att bli buren länge? Jag har ännu bara burit min lilla Elin(5mån) i ca en timme hemma. Jag tänkte om man bara ska ha sjal med sig om man tex åker och handlar ett par timmar. (trött på att släpa vagnen med)
Tar också gärna emot tips på lätta sitt vagnar. (bor på landet måste alltid lyfta upp vagnen i bilen först när man ska till stan)
MVh Anki
Nej det tror jag inte. Jag bor på landet och barnvagnen stannar alltid hemma när jag åker till stan och dottern har aldrig klagat efter ha suttit i sjalen hela dagen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?