Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lolitalotta
Jag har en dotter på 16 månader som jag har burit i trikåsjal under hela tiden. Den senaste tiden har jag burit henne i den på höften, men jag tycker att den stora knuten på axeln är lite jobbig och undrar därför om det skulle funka bättre med en annan sjal nu eller kanske det finns en annan knytning. Har ingen erfarenhet av andra sjalar och skulle behöva lite kunnig hjälp. Är det någon som vet?

:?
Av Aelia
Alla sjalar är olika/lika bra. Välj den färg som du tycker om mest
Användarens profilbild
Av verre
om du tycker om att bära på höften kanske en ringsjal är bra för dig..

annars finns det sjalar i olika längder och mängder med färger och kvalliteter..

tänk igenom
hur mycket bär jag? hur länge åt gången?
hur tycker jag om att bära? ryff? höft? mage? annat?
kanske en sele skulle vara något?

lycka till!
och välkommen hit!
Användarens profilbild
Av diddeldi
en trikåsjal är inte bästa valet för ett så stort barn. hur menar du med stor knut på axeln? vilken knytning använder du? du kan inte ta en bild och lägga upp?

jag tror att en vävd långsjal eller sele skulle vara bäst för dig. vill du bära i långsjal på höften så tycker jag att höftkryss är en bra knytning. ringsjal fungerar också till höftbärning, men den är bäst för kortare stunder tycker jag.
Användarens profilbild
Av jag71
Vart bor du? kan du gå på en sjalträff eller träffa någon bärsjalsambassadör som kan hjälpa dig?
Av lolitalotta
:D
Tack för alla tips!

Efter massa surfande under helgen har jag nog bestämt mig för att införskaffa två olika modeller. En ringsjal för hemmabruk och en Toddlerhawk som man kan ha på längre promenader och till sommaren. Hoppas inte den blir för varm bara.
Undrar om det är någon med erfarenhet av Toddlerhawk eller babyhawk? :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?