Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Innana
E är 15 månader och har en hemmapappa nu :) Han bär icke i långsjal men en Ergo kan han tänka sig. Och min tanke är då: hur länge kommer vi att kunna bära E i den? Hur länge har ni faktiskt använt era, ni som har större barn?

Vi har vid några tillfällen lånat Ergo och jag tycker nog att det blir tungt på magen väldigt fort, men på ryggen går det bättre. Pappan kan bära längre förstås, men jag har svårt att se mig själv bära 11 kg E några längre stunder.

Så alltså: köpa en finfin Ergo mossgrön-skogsgrön eller låta bli? VAd säger juryn? :lol:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ja jag bär ju fortfarande min snart 3-åring i beco lite titt som tätt. De få gånger lillebror åker vagn så får han åka sele på ryggen. Å jag tycker att det funkar nån promenad på en halvtimme eller så.
Så du har ju flera års användningstid kvar av ergon,
Så jag säger Köp! :twisted:
Användarens profilbild
Av ZaZi
Innana skrev:E är 15 månader och har en hemmapappa nu :) Han bär icke i långsjal men en Ergo kan han tänka sig. Och min tanke är då: hur länge kommer vi att kunna bära E i den? Hur länge har ni faktiskt använt era, ni som har större barn?

Vi har vid några tillfällen lånat Ergo och jag tycker nog att det blir tungt på magen väldigt fort, men på ryggen går det bättre. Pappan kan bära längre förstås, men jag har svårt att se mig själv bära 11 kg E några längre stunder.

Så alltså: köpa en finfin Ergo mossgrön-skogsgrön eller låta bli? VAd säger juryn? :lol:
Köp. 8)

Du vet ju att jag bär S i Ergo fortfarande. Min bästa investering. :tumsup:
Av Aelia
Nu har vi bara Beco kvar, men jag kan iaf lungt bära min 2,5 åring i den
Användarens profilbild
Av lindamarie
Bär fortfarande min 4½ åring på ryggen i ergo ng. Tror att den skall ta upp til 27 kg om jag inte missminner mig helt fel...
Som andra skrivit: Köp men köp en NG, tycker inte att OGn avlastar alls så bra som NGn.
Användarens profilbild
Av emelie
Man bär 19kg fyraåring i den utan problem.
Drygt 20kg femåring har jag inte provat än, men gissar att det går lika bra.

emelie :heart: Ergo!
Användarens profilbild
Av marlene
lindamarie skrev:Bär fortfarande min 4½ åring på ryggen i ergo ng. Tror att den skall ta upp til 27 kg om jag inte missminner mig helt fel...
Som andra skrivit: Köp men köp en NG, tycker inte att OGn avlastar alls så bra som NGn.
Numera är det 18 kilo, men jag läste nånstans att det var för att dom inte ville att folk skulle skada sig genom att bära för tungt
Användarens profilbild
Av lindamarie
marlene skrev:
lindamarie skrev:Bär fortfarande min 4½ åring på ryggen i ergo ng. Tror att den skall ta upp til 27 kg om jag inte missminner mig helt fel...
Numera är det 18 kilo, men jag läste nånstans att det var för att dom inte ville att folk skulle skada sig genom att bära för tungt
Aha då ska jag GENAST sluta eftersom dottern väger 18,4 kg :wink:
Användarens profilbild
Av marlene
lindamarie skrev:
marlene skrev:
Aha då ska jag GENAST sluta eftersom dottern väger 18,4 kg :wink:
:Hahaa:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?