Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
Min son kräks en hel del, det är inga stora problem med det, han är blöt om tröjan för jämnan, men i övrigt väntar vi bara på att det skall gå över. Tills nu: Häromveckan när jag hade honom i sjalen på väg till brevlådan kräktes han rätt ner i mitt decoltage. Det var inget skönt alls, jag kom inte åt att torka, ville inte slita ur honom ur sjalen för det var kallt ute, och när jag väl kunde kolla hade kräket torkat till små gryn i BH´n. Någon som har något tips? Jag vill kunna sätta honom i sjalen närsomhelst, inte bara när det har gått några timmar sedan han åt...
Användarens profilbild
Av jag71
Blöj inlägg? Vikblöjor kanske fungerar. Eller såna där små gästhanddukar.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Lägg en handduk där så kommer kräkset på det.
Av Abunai
Min kille är och har varit likadan, men han är nog snäppet värre. När man än lyfte upp honom så spydde han kolossalt, och speciellt då när man knyter upp honom i sjalen på magen. För oss har det bara varit att stå ut och ha en massa handdukar redo. Nu spyr han nästan inte alls, men mest när man sätter upp honom på ryggen (härligt med spya i håret och över hela ryggen. :roll: ).
Användarens profilbild
Av glis
Jag har inte riktigt lyckats sikta in var handdukarna borde ligga, därför har jag inte provat. Ett alternativ som jag kom på nu är kanske att använda lätt-tvättade halsdukar till mig själv?
Abunai: Låter jobbigt, lilleman här rinner mest över liksom... och jag har inte vågat prova ryggknytning än, det är ju så mycket svårare att pussa huvudet då...
Användarens profilbild
Av sanna73
Min son var också en kräkis och jag lade ofta en frotehandduk under huvudet på honom och det funkade bra för oss :D
Av Emmiez
jag brukar lägga en handduk mellan mig och amanda, det funkar bra, prova dig fram :)
Användarens profilbild
Av tinaw
Suger åt mig alla tips! (Medan min tröja suger åt sig kräket, sorry, men det är sanningen)

'Hannah har små dregglos som är som bandana bibs på sig jämt. Tar de små kräkningarna iaf.
Användarens profilbild
Av tinaw
Idag har jag burit framåtvänt i joey hold (benen neråt) i min bairn. Det var jättebra! Som att hon inte trycktes ihop lika mycket och inget kräk! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?