Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Zsarah
Idag fick jag hem vår första sjal, fastnade direkt.
Om jag skulle ha vetat att det skulle vara så här skönt att bara min dotter i sjal skulle jag ha köpt en direkt.
Fastnade som sagt direkt, man känner ju inte ens av att man bär henne
och hon somnade så sött i sjalen och man behöver inte ha skuldkänslor då man sitter på datorn och hon ligger brevid,utan nu kan hon vara nära fast man vill surfa en stund.
Nu vill jag ha flera sjalar, har haft ögonen på en hoppediz den kostar endast 20€ (188kr). Vad har ni tyckt om hoppe?
Ja ska kanske säga köpte en pikku-ruu som var som ny för 17€ (ca 160kr)
enda jag är rädd för att hon inte ska få någon luft då hon har huvudet snett mot mitt decoltage (eller hur man stavar det) :P'
Användarens profilbild
Av emelie
:vågen: Sjal är bäst!

Kolla så luftvägarna är fria, så är det inga problem. Man känner ju att de andas också, när man befinner sig bröstkorg mot bröstkorg. :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag gillar hoppe, det är inte alla som känns tjocka utan de kan vara lite olika i kvalitén. Har du hittat en så billigt så köp, säger jag :D (och berätta för oss andra var du hittat den :lol: ) Om du inte tycker om den så kan du ju alltid sälja den igen.
Användarens profilbild
Av jag71
Jag tycker om hoppisar. Min London är min absoluta favoritsjal som aldrig ska flytta härifrån.
Av eamane
:vågen: Härligt!
Min hoppe är inte så tunn som ett par av de andra jag har och inte lika mjuk men så är den nästan ny med. Den är väldigt skön att bära med i alla fall :)
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag älskar alla mina 6 ( :oops: ) hoppedizer. Och min Sydney är så tunn och underbar som bara en sjal kan vara :heart:
Tidigare kunde de skilja en del i tjocklek och känsla men de nya (som har en ficka i ändan) är mycket jämnare och tunnare i kvalitén.

Tycker absolut du skall köpa den du hittat så billigt om du gillar färgen :D Som sagt trivs du inte kan du alltid sälja den och med det låga inköpspriset tror jag absolut inte du behöver sälja med förlust.

Välkomen in i sjalträsket. Det är väldigt lätt att fastna :twisted:
Av Aelia
Vad roligt. Jag tycker om hoppe, även om easy och didy tycker jag mer om
Användarens profilbild
Av anna_eh
Härligt att ni gillar den!

Jag tycker storchenwiege är sköna sjalar, har inte testat hoppe, men stork kan bli lite väl tjock o varm om det varmt väder, men som vinter/vår/höstsjal funkasr den kanonbra!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?