Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag undrar vad ni gör av allt som finns i skötväskan när ni bär? För lite brukar man ju behöva ha med sig... Jag bär änsålänge bara på magen, så då kan jag ju ha allt i en ryggsäck, men hur sjutton gör man sen när man vill bära på ryggen???
Av Aelia
jag hade en midjeväska som jag kunde lägga i den det nödvändigaste
Användarens profilbild
Av Gullan
Annars om man ska ha med sig lite mer... är en Thaiväska som man gjort själv, eller en "hammockbag" helt suverän! De slukar lite av varje som man kan behöva om man ska vara borta en hel dag.
Användarens profilbild
Av KerstinH
Vad är en thaiväska? Är det samma som hammockbag?
Användarens profilbild
Av sacha42
har en hammockbag, där får mkt plats, när jag ska iväg. Ska jag gå i skogen har jag midjeväska.
Av FiaLisa
En dramaten-kärra funkar finfint... inte i skogen dock.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Ute måste jag väl svara jackfickorna. Har så stora fickor att jag lätt får ner 2 blöjor, torkservetter, ett ombyte barnkläder, pipmugg, haklapp och en liten handduk (20*20 cm)
Annars tar jag skötväskan och där brukar det gå att pula ner en extra sjal och topp till mig :)
Användarens profilbild
Av sparkler
I vagnen. :oops:
Nu bär jag inte så mycket längre, men när han var mindre gjorde jag det. När jag var borta någonstans minst 4-5 h hade jag alltid med mig vagnen, oftast bara för allt som skulle med. Men också för att E oftast sov bättre i vagnen, somnade i sjalen men sov mycket längre om han fick ligga ner i vagnen. Tänkte ofta att jag gärna skulle åka utan den stora bökiga vagnen, men tanken på att gå och släpa på alla grejer en hel dag fick mig alltid att ändå ta med den :roll:

Nu när jag kan skippa blöjorna är det lättare- men nu vill han å andra sidan inte gärna bli buren heller...
Användarens profilbild
Av KerstinH
Haha, jag känner igen det där med vagnen. Jag avskyr egentligen den stora bökiga saken, men just när jag ska ha med mig mycket eller vill att Maja ska kunna sova i den tar jag gärna med den. Och så är det ju alltid lite jobbigt om man vill lägga ifrån sig henne en stund, t.ex. när man sitter på ett fik väldigt länge... Då är vagnen bra att ha. :-)

Fast jag har märkt att man nästan alltid egentligen inte är ute så länge utan bara ska till affären, eller en liten promenad ute och då behövs ju faktiskt inte så jättemycket och då gillar jag idén med magväska. :-) Och eftersom jag gillar att sy och länge ha velat sy en hammockbag kommer det säkert att testas också. :-)
Användarens profilbild
Av sparkler
KerstinH skrev:Fast jag har märkt att man nästan alltid egentligen inte är ute så länge utan bara ska till affären, eller en liten promenad ute och då behövs ju faktiskt inte så jättemycket och då gillar jag idén med magväska. :-) Och eftersom jag gillar att sy och länge ha velat sy en hammockbag kommer det säkert att testas också. :-)
ja, är man bara till fots och inte ska vara borta en halv dag då går det ju bra med nån annan väska. Thaiväskor är hemskt snygga! :P Lycka till med syprojektet! (för mig skulle det iaf vara ett helt projekt :lol: )
Användarens profilbild
Av KerstinH
... då måste jag bara fråga igen. Är thaiväskor samma som hammockbag?
Användarens profilbild
Av Maria22
Jag brukar ha skötväskan med mig också.
Ska jag inte vara borta så länge och det räcker att jag tar med en blöja brukar jag lägga den i fickan på becon.
Användarens profilbild
Av Blackbabe
Vi hade en blöja och ett par tvättlappar innan för sjalen vid kortare utflykter.
Användarens profilbild
Av Nira
Här kan du se Hammockbags och
här kan du se thaiväska.
Du får rulla ner lite i båda trådarna.

Ganska lika är dom ju, och funkar lika bra :D
Hammockbag är ju ett märke på en väska av thaityp kanske man kan säga :hmm:
Användarens profilbild
Av KerstinH
Nira skrev:Här kan du se Hammockbags och
här kan du se thaiväska.
Du får rulla ner lite i båda trådarna.

Ganska lika är dom ju, och funkar lika bra :D
Hammockbag är ju ett märke på en väska av thaityp kanske man kan säga :hmm:
Jag blir ju så nyfiken, men var är länkarna? :shock:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?