Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smedsboemma
Alltså, när jag började läsa/skriva här så tänkte jag att jag bara skulle ha en sjal. Ni svarade att jag nog skulle vilja ha flera, men jag tänkte ungefär "åh, så onödigt! Det blir ju dyrt och det räcker ju med en!" :this:
Men nu när det har gått ett halvår så vill jag ju ha en Hoppe Florence, en beco, kanske prova en stork, indion ser ju fin ut, undrar om vattensjalar är fiffiga på badhuset, kanske ska jag sy en mei tai...
VAD HÄNDE? :shock: :whut:
...och hur kommer garderoben att se ut om ett år?! Så synd att detta blir det sista barnet för oss, för då får jag ju inte njuta av sjalarna i massor av år, med massor av barn!
Användarens profilbild
Av jag71
Det som hände var att sjal :twisted: fick sitt grepp om dig! :lol: :lol: :lol:
Av anna m
Jag har insett att man kan skaffa fler barn för att få köpa fler sjalar ;)
Användarens profilbild
Av smedsboemma
anna m skrev:Jag har insett att man kan skaffa fler barn för att få köpa fler sjalar ;)
Jo, vi har också insett det :wink: men det är inte så enkelt för oss, tyvärr. Dessutom börjar vi bli gamla - ve och fasa - och det kanske ändå räcker med tre? Synd bara att jag inte kände till sjalandet till de äldre jepparna.
Användarens profilbild
Av Kallesmamma
Oj oj, vad jag känner igen mig!! Bar min kille i Babybjörn i början, kände ju inte till nåt annat då... Tung blev han snabbt och ont gjorde det i axlarna... Fick en ringsjal som prenumerationspremie av Föräldrar och Barn och där öppnades mina ögon för sjalvärlden! Kort därefter syddes en Mei Tai, sedan inköptes det en Ergo :heart: . För 2 veckor sen damp min första "riktiga" sjal ner i lådan, en chokladgås! Igår vann jag en Mei Tai på Tradera, väntar med spänning på den... Och kan ju villigt erkänna att jag är sugen på någon mer långsjal... :roll: Tur att jag bara har ett barn än så länge :vågen:
Av anna m
smedsboemma skrev:
anna m skrev:Jag har insett att man kan skaffa fler barn för att få köpa fler sjalar ;)
Jo, vi har också insett det :wink: men det är inte så enkelt för oss, tyvärr. Dessutom börjar vi bli gamla - ve och fasa - och det kanske ändå räcker med tre? Synd bara att jag inte kände till sjalandet till de äldre jepparna.
Det är inte helt lätt för oss heller och jag är nog ännu äldre ;) men skam den som ger sig. Sjalar är viktiga :)
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Jag ser sjalen som ett plagg... (jag hade jämt en sjal på mig när Elsa var mindre.. ) och vem vill gå runt med samma tröja på sig dag ut och dag in? Nej, det är klart att man vill ha flera sjalar att byta med! :D
Dessutom är det ju lite olika funktioner också. Någon är bättre när det är väldigt varmt, en annan när det är kyligt. Någon är lång en annan lite kortare osv osv. :D
Av Aelia
:Hahaa: :Hahaa: :twisted: Välkommen till sjal :twisted: värld. Jag som många andra här skulle oxå ha bara en sjal, och fattade ite hur man kan lägga ut så mycket pengar på fler sjalar... :twisted:
Användarens profilbild
Av smedsboemma
sagogrynet skrev:Jag ser sjalen som ett plagg... (jag hade jämt en sjal på mig när Elsa var mindre.. ) och vem vill gå runt med samma tröja på sig dag ut och dag in? Nej, det är klart att man vill ha flera sjalar att byta med! :D
Dessutom är det ju lite olika funktioner också. Någon är bättre när det är väldigt varmt, en annan när det är kyligt. Någon är lång en annan lite kortare osv osv. :D
Men det är ju precis så det är!
Jag får ta och se till att jobba på en småbarnsavd. när jag börjar jobba igen. Då kan jag ju sjala barnen på jobbet. Det var ju en som skrev om det i en annan tråd (minns inte vem). Annars har jag mest jobbat med äldre barn. Det vore härligt att komma tillbaks och vara ett sjalproffs! Svisch (nåja, än så länge tar det lite tid) så sitter barnet där, bara!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Man måste ha minst en av varje färg :this:

Passa dig så du inte hamnar i tygblöjeträsket också bara :lol:
Det är inte heller lätt att ta sig upp ur...
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag skulle också bara ha en sjal :Hahaa:
Ja, vad naiv man var :twisted:
Användarens profilbild
Av Molinia
Jag har också drabbats! Fick min BB-slen blueberry blue idag (min andra sjal) och nu känner jag att jag bara måste ha en olivgås också (eller en såndär vinröd kanske, också :lol: )... Måste ju ha något svalt till sommaren, eller hur?
Användarens profilbild
Av mammahappy
Å jag skulle oxå bara ha en sjal.
Tyckte alla var tokiga som hade flera olika. :roll:
Användarens profilbild
Av emelie
:Hahaa:

Been there - still doing that.
Användarens profilbild
Av lanjeline
håller med helt och hållet. skulle bara ha en sjal, nu har jag två och tre st MT:s och lillen är bara tre månader... vart ska det här sluta? :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?