Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asia
Hur länge brukar man bära i trikåsjalen? Hur många kg alltså? Jag vet inte om jag helt plötsligt blivit värdelös på att knyta den men det känns inte lika bekvämt som förut längre å pluttan väger bara runt 5 1/2 kg!
Av belinda
jag tror jag bytte från trikåsjal till vävd när min äldsta son vägde lite över fem kilo. Så det kanske är dags att byta!
Av Emmiez
jag har börjat känna att jag vill ha vävd istället, har haft trikå, amanda e nu 2 månader o väger ca 5 kg.
Men ja använde den korta stunder till min systerson som vägde 8 kg men nu när ja går längre stunder så känns det inte så bra, så på onsdag skaffar jag en vävd istället :-)
Användarens profilbild
Av Asia
dags att lära sej knyta easyn då!
Användarens profilbild
Av anna_eh
Jag köpte ju inte min trikå förrän A var närmare 6 mån, o sen bar jag väl i den till han var ca 8 mån, o jag tror han vägde 7-8 kg nånting. Sen köpte jag vävd:)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Bar J tills hon vägde omkring 6 kg. Men det beror ju också på vilken trikåsjal du har. En del är ju stadigare :wink: Nu blir det bara vävd
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag bär min skrutta utan problem i BBS men om jag tar Marimekkon så känns det jobbigt. Lilltjejen kvalar nog in i 8-kgs-klubben nu.
Av Aelia
Det beror helt klart vilken trikå sjal man har. Moby funkade til tjejn var ca 2 månader, sino tills 5 och nu ar jag BBS som sockertopp och i den kan jag bära i timmar utan problem. Hon väger runt 8 kilo nu.
Användarens profilbild
Av zandrama
Hoppediz och BabyBali Strech använder jag utan problem ill min 10,5-månaders som väger ca 8,5 kg, även Storebrr på 2 år och 12 kg kan jag bära i dem, även om jag hellre tar vävd. Mobywrapen slutade jag bära i runt 5-6 kg.
Användarens profilbild
Av glis
Jag tycker också att den elastiska (sino) är lite i svajjigaste laget för längre stunder men har inte vant mig vid den vävda (Hoppediz) riktigt, tycker den är lite skrymmande men oslagbart stabil och avlastande. Jag märker att jag vill dra år Sinon så hårt att han hamnar för högt upp. Men jag kommer inte lägga undan den helt än på ett tag.
Min son är 3 månader och väger 7 kg.
Användarens profilbild
Av Cayenne
..och jag har stort sett slutat med trikåsjal nu... Min lilla är 2 månader om ett par dagar och väger dryga 4 kg. Jag är helt enkelt ingen trikåmänniska......
Användarens profilbild
Av Asia
Easyn är så himla breeeeed! Jag får inte till det. Vart gör man av allt tyg!?
Av Zsarah
hur är det med vävd, har aldrig anv. sjal och tänkte prova trikå, men ser här att de flesta bytte till vävd då bebisen var lika gammal som min dotter är nu. Men kan man knyta en vävd sjal på morgonen och bara lyfta ur och in babyn utan att behöva binda om den?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?