Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Eller är det bara jag? :hide:

Tunis och Kairo, ingen aning om vilken som är vilken, trots att jag kollar upp det varje gång nån av dem nämns.

Ulli och Eva blandar jag ihop också, är ju inte ens samma märke. Ulli är storken tror jag, men hur ser den ut? :hmm:

Ja, den här tråden är starkt influerad av "nick man blandar ihop" men inte mindre viktig för det :nono: :Hahaa: och så har jag lite tråkigt i ärlighetens namn...
Användarens profilbild
Av sirisirius
Jonas, Jan och Paul (?) tycker jag är lite kluriga.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Jag förstår att du blandar ihop de där sjalarna, men så är det ju sjalar som är väldigt lika också!
Tunis och Kairo Är ju likadana eg. eller ja samma fäger, bara randningen som skiljer och Ulli och Eva är ju båda rosa/lila till färgen! :D

Själv blir jag snurrig av alla namnen på Didymos indiosjalar - finns ju huuuur många som helst! :hellu:
Av Emmiez
evan som e så fin :lol:
från edenbaby :D
Bild

jag har svårt för alla namn, detta e typ enda ja kan namnet på 8)
Av Emmiez
anna_eh skrev:
mari_tres skrev:
Ulli och Eva blandar jag ihop också, är ju inte ens samma märke. Ulli är storken tror jag, men hur ser den ut? :hmm:

Så här ser ullin ut :)

Bild
vad e det för märke på den?
Användarens profilbild
Av Nova
CrazyMagpie skrev:Jag förstår att du blandar ihop de där sjalarna, men så är det ju sjalar som är väldigt lika också!
Tunis och Kairo Är ju likadana eg. eller ja samma fäger, bara randningen som skiljer och Ulli och Eva är ju båda rosa/lila till färgen! :D

Själv blir jag snurrig av alla namnen på Didymos indiosjalar - finns ju huuuur många som helst! :hellu:
Håller med! :iagree:

Samt att de är väldigt snarlika till utseendet också.
Vissa färger måste man nästan jämföra sida vid sida för att veta vilken färg som är vad.
Användarens profilbild
Av AnKa
Jsg blandar ihop flera hoppisar tex Santigo - Havanna och Madrid - Dehli
så håller jag med om at Didyherrarna är knepiga:
sirisirius skrev:Jonas, Jan och Paul (?) tycker jag är lite kluriga.
Har också problem med Eva men blandar ihop den med den där blåa Didyn är det Iris den heter??? Ulli känner jag igen :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?