Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Abunai
Min underbart fina beco har kommit idag och givetvis blev det testning direkt med lite halvbra resultat för både min och sambons del. Mitt problem är att det känns som om vadderingen inte riktigt räcker till (och det har jag läst att andra också har känt) Men det fungerar om man har axelflärpen precis i slutet av vadderingen, men då händer så här:

Bild

Vad ska jag göra? :help:

För sambons del blir det mer att axelbandet mer skär in i ryggen, precis där det kryssandet bandet går. Hur gör man här?

Bild

Och såklart får ni se en bild på själva becon också, även om sonen är arg som ett bi och jag har långkalsonger. Fler bilder kommer såklart någon gång när vi har tid att fotografera bättre. :)

Bild

:loving:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Skulle det kanske funka att spänna midjebältet lite högre upp?
På bilderna ser det ut som om det sitter över höften, om du sätter det så att det vilar på höften isället så blir ju axelbanden "längre" eller vad man ska säga.
Lycka till med Becon! :D
Av Abunai
Ja, visst är den fin! :vågen:

Testade att göra som ullegulle så enkelt föreslog, sätta midjebandet högre upp och det funkar superbt! Bara det att han kommer lite högt upp, då, men det kan jag stå ut med! På ryggen är det ju inga problem heller!

Ska testa med att korsa också.

Fler bilder är på väg ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?