Nu ska sanningen fram!
Hur många sjalar/selar har du?
11
Vilka är det?
Syns nedan, men för att förtydliga:
TriCotti (används inte, ska nog snart lånas ut)
Moby D (används nog mest just nu)
Patapum (används inte, föredrar nog Ergo. Kanske ska låna ut den med?)
Easycare Hav (används en del)
Easycare Norrsken (har inte använts än, men snart så)
Hoppediz Dublin (lite kortare, blir nog använd till stadigare bebis framöver, på höften eller ryggen)
Didymos Lisa ringsjal (har småprovats lite, vi får se om/när jag/någon faller för den. Kanske lånas ut)
Hoppediz Rio (kommer helt klart användas framåt våren/sommaren, har härliga sommarfärger. Se avataren!)
Easycare Norrsken bärpåse (används en hel del)
Amazonas Carry Sling Laguna (kommer nog också användas till sommaren. Har också varit hängmatta på landet)
Ergo denim (användes senast på nyårsafton, men behövs inte så mycket just nu)
Vilka använder du mest?
Se ovan. Moby D just nu.
Vilken skulle du aldrig sälja?
Svår fråga. Jag kan inte välja bara en - och det är ingen jag är sugen på att säljs. Men jag är en hamster.

Ringsjalen har jag inte riktigt kommit till rätta med så mycket att jag trivs med den, så kanske byta den mot en annan ringsjal. Och Patapum är ju lite onödig eftersom vi föredrar Ergo.
Vilket är största fyndet?
Moby D och Easycare Norrsken har jag ju fått i present

Amazonas Carry Sling Laguna är både jättefin och hade bra pris, och skön kvalitet tycker jag. Men jag gillar alla, så det är svårt att säga.
Och vilken sjal skulle du aldrig köpa?
Bära barn-sjalar är jag inte alls sugen på, de är så korta så då tror jag mer på bärpåse eller ringsjal. Trikåsjal är bra att ha en nu, men någon fler är jag inte så intresserad av.