Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Stormis
Finns säkert tusen inlägg om detta, men jag kommer inte riktigt överens med sök-funktionen och hittar inga trådar (även om det som sagt säkert finns hundra...).

NÄR kan jag börja bära Karla i Becon utan spädisinlägg? Hon är nu 2 månader och 54 cm lång. Ännu känns det som att det är för tidigt, men det står ju inget om det i instruktionen. Är det lämpligt att ta bort insatsen först när hennes knäveck når kanten så att smalbenen kan hänga ut?
Användarens profilbild
Av Anso
Ja det är till stor del bredden på sittdelen som styr. Är den för bred så går det utmärkt att sy in den lite längst ner, nere vid avbärarbältet. Vik helt enkelt in en eller ett par tre cm in mot selen mitt och sy med maskin, öka stygnlängden lite så går det lättare att sprätta upp dem. Jag sydde 2-3 små sömmar cirka 5-15 cm upp ifrån avbärarbältet på vår Ergo och även på en Mei Tai när David var liten och då kunde han sitta i selen betydligt tidigare än 4-5 månaders ålder
Användarens profilbild
Av soffan
Jag har haft Lionel i becon utan insats sedan vi köpte den när han var 1månad. Jag tycker att det funkar utmärkt utan.
Av Stormis
Anso skrev:Ja det är till stor del bredden på sittdelen som styr. Är den för bred så går det utmärkt att sy in den lite längst ner, nere vid avbärarbältet. Vik helt enkelt in en eller ett par tre cm in mot selen mitt och sy med maskin, öka stygnlängden lite så går det lättare att sprätta upp dem. Jag sydde 2-3 små sömmar cirka 5-15 cm upp ifrån avbärarbältet på vår Ergo och även på en Mei Tai när David var liten och då kunde han sitta i selen betydligt tidigare än 4-5 månaders ålder
Med tanke på hur lång tid det tog att sy insatsen är jag inte på humör att sy in selen (om än tillfälligt) när det ändå funkar med insatsen. Många tack för tipset dock.
Av Stormis
soffan skrev:Jag har haft Lionel i becon utan insats sedan vi köpte den när han var 1månad. Jag tycker att det funkar utmärkt utan.
Räckte hans ben då eller stod de rakt ut (ej testat om för korta ben gör det, bara ser det framför mig :D )???
Användarens profilbild
Av soffan
Jag hade benen på insidan, precis som du har när du använder insatsen. Jag fattar faktist inte riktigt vad man ska med den till!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?