Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Onyxalis
Hej.

Jag har bestämt mig för att prova med bärsjal till mitt lilla knytte som är beräknad att komma inom den närmaste månaden.
Jag har precis fått veta att jag kommer att snittas (ryser bara vid tanken).
Hur fungerar det att bära när man är nysnittad? Bör man vänta med att bära tills man är helt läkt? Man kanske inte ska bära så små barn iallafall?
På vårt BB kan man hyra sjal för att prova sig fram, det kanske är ett alternativ innan man lägger ut pengar på en egen sjal. Som synes är jag helt ny på det här med sjalar :wink:
Av surftrollet
Det går jättebra att bära i sjal efter snitt. :) Jag började efter 6 dagar, eftersom jag var nervös för att knyta. Sjalen hamnar inte så det trycker på snittet.

Lycka till! Jag vet hur det kan kännas att få snitt mot sin vilja.
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag hade sjal på bb när jag blev snittad nu senast. Att putta den där eländiga baljan framför sig gjorde ont PRECIS där snttet var. Man spänner tydligen magmusklerna litegrann för att kunna putta och det var tillräckligt för att det skulle göra ont. Behöver jag nämna att det var mysigare med sjal än balja?? :lol:

Det var tokvarmt på vårt BB (-17 ute och solen sken, så alla värmepumpar gick på max och solen värmde dessutom) så tunnaste trikåsjalen och snudd på oanständigt klädd så var det lagom varmt!

//Kaja
Användarens profilbild
Av jag71
JAg bar ju båda mina små snuttor dagen efter. Jag blev snittad vid 19-tiden och hade en rejäl blödning från snittet vid sjutiden morgonen efteråt (inget alvarligt) och jag bar båda två den dagen. Redan på förmiddagen om jag inte mins fel (jag blev sjuk sen så minnet är inte helt 100% det första halvåret).

SÅ bär! Hyr en sjal och prova.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?