Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cinnamon
Det fick Gustav åka idag. Slarvmamman hade glömt bärdon hemma och skulle gå på stan. :ooops:

Jag hotade med att klippa sönder ett av mormors lakan :twisted: , men testade först att knyta kortsjal med ett och det funkade. Det blev lite tungt för axeln som fick bära, men bättre än att bära med bara händerna...

Nu funderar jag på vilken sjal som ska få bo i bilen i fortsättningen för att undvika framtida missöden!
Användarens profilbild
Av ernamalin
Hi hi...

Ja det kommer alltid en dag då man inser att man aldrig ska "gå ut naken" :wink:
Tur att det löste sig ändå :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Nöden är uppfinningarnas moder :lol:

Här bor en hoppe ringis i bilen för jämnan och just nu kompletteras den med en easy norrsken. Har man en gång stått "naken" vill man inte råka ut för det igen :D
Användarens profilbild
Av zingo
Den först sjalen sydde jag av gammelfarmors lakan. Den var otroligt stadig o lite klumpig men den funkade ju.
:D
Den kan man ha till reserv i bilen, ska nog lägga ut den där tror jag.
Användarens profilbild
Av Alven
:this: Det ska alltid ligga minst en sjal i bilen, glöm inte det! Jag tror att alla här inne gjort det misstaget någon gång... eller kommer att göra det. Själv har jag en ringsjal liggande i bilen. Jag bär knappt alls längre och aldrig i ringsjal, men senast i morse kom den väl till pass när jag skulle ett par snabba ärenden till stan och maken hade lagt ur paraplyvagnen utan att tala om det för mig... :roll:
Användarens profilbild
Av Sarai
ernamalin skrev:Hi hi...

Ja det kommer alltid en dag då man inser att man aldrig ska "gå ut naken" :wink:
Tur att det löste sig ändå :D
:) Been there, done that! Fast i mitt fall fanns det bara en halsduk att tillgå. Det är inget vidare avlastning i en stickad halsduk!! Men det var bättre än bara händerna i alla fall.
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Sarai skrev:
:) Been there, done that! Fast i mitt fall fanns det bara en halsduk att tillgå. Det är inget vidare avlastning i en stickad halsduk!! Men det var bättre än bara händerna i alla fall.
Stickade halsduk låter väldigt strechigt :-). Jag antar att det är lite svårare att glömma ta med vagnen, de tar ju lite mer plats i bilen om man nu inte har karlar som plockar ut de förståss...
Användarens profilbild
Av bellisbella
Cinnamon skrev:.

Nu funderar jag på vilken sjal som ska få bo i bilen i fortsättningen för att undvika framtida missöden!
:this: en sjal måste alltid bo i bilen.... hos oss bor en rebozo ringsjal i bilen...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?