Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av emelie
Jag har aldrig färgat nån sjal, men jag vill se bild sen när den är klar. :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
jag skulle färgat den rååsa :lol: :wink:

lila är fint! nitors färger är fina och bra :tumsup:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag gillar herdins plommon 8) . fast sömmarna kommer inte färgas, men det vet du kanske :wink:
Användarens profilbild
Av CosyTess
diddeldi skrev:jag gillar herdins plommon 8) . fast sömmarna kommer inte färgas, men det vet du kanske :wink:
Jag har faktiskt inhandlat Herdins Plommon idag, men det stog att man måste tvätta "plagget" först....
Måste man verkligen det?

Att sömmarna inte färgas gör inget, hellre det än en Naturvit sjal som jag inte vill använda!
Hade ju tur som fick byta den marinblåa jag vunnit mot denna naturvita!
Av eamane
CosyTess skrev:
diddeldi skrev:jag gillar herdins plommon 8) . fast sömmarna kommer inte färgas, men det vet du kanske :wink:
Jag har faktiskt inhandlat Herdins Plommon idag, men det stog att man måste tvätta "plagget" först....
Måste man verkligen det?

Att sömmarna inte färgas gör inget, hellre det än en Naturvit sjal som jag inte vill använda!
Jag har inte tvättat innan jag färgat förut, bara blötat ner tyget ordentligt...
Användarens profilbild
Av diddeldi
CosyTess skrev:
Måste man verkligen det?

det kan vara bra att tvätta för att minska risken för att det missfärgas, om det är nåt medel kvar i från tillverkningen (det ska ju inte vara det men om man vill vara säker liksom). fast det viktigaste är att blöta den ordentligt.
Användarens profilbild
Av CosyTess
diddeldi skrev:
CosyTess skrev:
Måste man verkligen det?

det kan vara bra att tvätta för att minska risken för att det missfärgas, om det är nåt medel kvar i från tillverkningen (det ska ju inte vara det men om man vill vara säker liksom). fast det viktigaste är att blöta den ordentligt.
Tack för svar!!
Jag slänger in den med lite annan vittvätt i kväll så får jag färga i morgon!!
HAr ju ändå ingen liten att bära ännu men jag såååå nyfiken på resultatet!!

Tack för att ni hjälpt mig!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?