Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Marit skrev:Ja hur bär ni bebisar som är för små för att sitta på höften?Jag bar på olika sätt, mot axeln, på armen med huvudet vid armkroken, och på armen tittande neråt (med huvudet på samma ställe - det var inte så ofta, mest som omväxling vid magont).
Jag trivdes alltid bäst med att bära barnen in mot min axel men såg att många andra lägger dem på rygg i armkroken. Det associerar jag med flaskmatning, men det kanske är fel?
sus skrev:Jag bär dom oftast som du, in mot axeln. Men som omväxling, kan jag lägga dom i "flaskmatarläge" eller över armen i "flygplanspossition". Det beror lite på barnets sorlek också vad som är bekvämast.Precis de varianterna kör jag också med... eller körde...
anna m skrev:så gjorde jag medsus skrev:Jag bär dom oftast som du, in mot axeln. Men som omväxling, kan jag lägga dom i "flaskmatarläge" eller över armen i "flygplanspossition". Det beror lite på barnets sorlek också vad som är bekvämast.Precis de varianterna kör jag också med... eller körde...
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?