Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MammaTess
Min son är 2,5 och vi gillar båda att bära/ bli buren...men hur länge har ni andra burit?

Frågan ställer jag då många jag träffat har åsikten att barn kan bara bära när de är bebisar :?
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Vår son på 3 år o 3 månader åker gärna rygg på pappa :) Ergo då. Han blir jätteglad när han får en chans att göra det.
Användarens profilbild
Av marlene
jag mötte sånna åsikter när W var jätte liten redan :?

Vi har burit nångång i somras, W är nu 4½ år. Men itne så många gånger, det var mer förra sommaren när han var drygt 3 :D
Användarens profilbild
Av korell
Mitt stora sjalbarn är lite över två. Vi bär inte jätteofta, men vi har inga planer på att lägga av helt.
Perfekt att bära när benen inte orkar mer.
Användarens profilbild
Av melon
Vi kommer bära så länge vi orkar och får! Siri ( drygt 2 år) bär vi ett par ggr i månaden, och det är så mysigt när hon vill :heart:
Användarens profilbild
Av Anso
Senast igår bar jag Hanna 3 år och 2 månader i omslutet kryss på ryggen.....och lille David satt i vagnen hem ifrån dagis. Härligt med Hannas långa ben dinglandes. Hanna bärs i bärredskap cirka 2-4 gånger/veckan och det brukar vara just vid dagishämtning eller när vi går på stan. Oftast blir det ringsjal, vid hämtning från dagis är det antingen hon eller David somåker sjal eller sele..
Av MammaTess
Då är det fler än jag alltså som bär över 1 strecket.....skönt att höra...
Användarens profilbild
Av vovvemor
Daga bärs om inte dagligen så flera gånger i veckan, hon är strax över två. För mig som aldrig tidigare haft vagn är ju bärandet ett transportsätt. Det är ju ok med ganska stora barn i vagn, varför då inte lika gärna i sele på ryggen? :hmm:
Användarens profilbild
Av mejamy
Joy fyller 3 i januari och bärs gärna fortfarande. men det blir dock inte ofta pga att mamman är gravid och pappan inte alltid så villig :roll:
Användarens profilbild
Av milimani
Elin är ju inte så stor än men det är väl bara att bära på så länge alla trivs med det. Till slut så blir det ju helt enkelt för tungt...

Fast säkert hade det varit praktiskt att kunna bära sin tonåring ibland :wink:
Av nanook
Elias 2år 2mån bär jag dagligen fortfarande. Noel 4år ca 1 gång i veckan. Oliwer 5år om han är sjuk/vill det.
Av dora
leo 2,5 bärs i ergo. ringsjal om han behöver extra närhet vid t ex sjukdom eller gos.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Linus blir 3 i december och jag bär honom dagligen. Kommer att fortsätta med det så länge vi orkar.
Användarens profilbild
Av jag71
Skrutt fyller tre i februari och bärs fortfarande. Bär så länge du orkar och vill, om nu barnet vill bli buret. :)
Användarens profilbild
Av Beckah82
Jag tycker att man kan bära lika länge som man kan ha vagn :-)

Dvs att benen ska användas, barn ska lära sig att gå men ska man iväg någonstans eller om man ska gå långt så ska det väl inte vara några problem i åtminstone 4 år :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?