Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Gummi
Jag behöver hjälp.

Får inte till det hur jag ska amma i sinon. Jag vill kunna amma när jag är ute och går och liksom bara krångla fram tutten utan att behöva justera eller ta ur barnet och sätta mig någonstans. Hur gör man?

Hittills har jag tagit ur, men det är lite jobbigt ju.. :roll:
Användarens profilbild
Av diddeldi
alltså om man har en tajt knytning så är ju barnet för högt upp. har man en lite mer slarvig halvslapp knytning så brukar det gå att få ner barnets mun i höjd med bröstet tycker jag, åtminstone om man lyfter upp bröstet lite :wink: . fast jag tycker det är lite svårt i min sino för den är så smal, det är lättare i min bali baby stretch för den är bredare.

allra enklast är förresten att ha barnet i bara kryssdelen, dvs dra ner smokingbältet. då dras liksom tyget från smokingbältet och gör att kryssen blir lite lösare och barnet hamnar längre ner.
Av Gummi
diddeldi skrev:alltså om man har en tajt knytning så är ju barnet för högt upp. har man en lite mer slarvig halvslapp knytning så brukar det gå att få ner barnets mun i höjd med bröstet tycker jag, åtminstone om man lyfter upp bröstet lite :wink: . fast jag tycker det är lite svårt i min sino för den är så smal, det är lättare i min bali baby stretch för den är bredare.

allra enklast är förresten att ha barnet i bara kryssdelen, dvs dra ner smokingbältet. då dras liksom tyget från smokingbältet och gör att kryssen blir lite lösare och barnet hamnar längre ner.
Jag knyter nog lite för tajt och lite för högt :roll: :D , för det där har jag försökt och det gick inte. Ska prova med lite lösare knut imorgon så får vi se om vi får till det. Tack! :D
Av Gummi
Apelsin skrev:Svårt i trikå, men lätt i vävd. bara att issa ner och åt sidan, in med brösten, tajta och knyta. så ammar man och få verkar förstå att man gör det.
Ja, det var precis så jag ville göra i trikån. Vet inte när jag tänker börja bära honom i den vävda. :)
Användarens profilbild
Av frida
diddeldi skrev:
:iagree: Fast jag tycker det var enklare att dra upp smokingbältet (över huvudet på barnet) ist för ner
Av Gummi
frida skrev:
diddeldi skrev:
:iagree: Fast jag tycker det var enklare att dra upp smokingbältet (över huvudet på barnet) ist för ner
Ska prova både upp och ner imorgon, han ville inte åka sjal idag... :? :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?