Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sniff
Jag är total nybörjare; har inte ens petat på en bärsjal tidigare :o Fast jag är helt inne på att använda bärsjal till bebisen redan från dag 1 (jag vill gärna kunna amma i sjalen också). Så jag har surfat runt en del och har läst mycket härinne och har lite tankar/funderingar... Jag har tänkt varva med en Tri-cotti (som man inte behöver knyta, bra när det är bråttom :P ) och någon annan slags trikåsjal. Så nu vill jag jättegärna höra om era erfarenheter!
OBS! Jag är liten och späd, kanske bra att veta när ni föreslår sjalar, med tankte på längden på sjalarna och så... :wink:
TACK PÅ FÖRHAND!!!
Av Sofie
Jag tycker Babybundlern är mysig när bebisen är liten och för hemmamys när den är större!
Användarens profilbild
Av emelie
Jag älskar ju Moby Wrap som jag hade till min bebis när han var pytte o använde den dagligen till 4månader.
Dock är den lite varmare, så du som får barn på våren ska kanske satsa på en Sino istället som jag har för mig är svalare.
Trikåsjalar vet jag inte om det finns i olika längd, Mobyn är ca 5,5m och för mig som också är ganska liten blir det mkt tyg över så man får knyta både fram o bak. Men det är ett litet bekymmer. :D
Användarens profilbild
Av Nira
Kolla på sjalrecensionerna, där får du mångas åsikter på en gång, så gjorde/gör jag när jag vill ha nåt nytt.

Sen förstås kolla på säljes också, här kan man ju köpa jättefina sjalar till bra pris. Tradera är inte så dumt heller.

Köper man begagnat blir det ju inte så stora pengar om det inte passar, och man kan ju alltid sälja vidare (om man nu till äventyrs kan skiljas från nån sjal man köpt :shock: ) :D
Användarens profilbild
Av svas