Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Därför skriver jag här också, verkar vara lite dålig rundgång på inläggen inne på ambassadörer....

Den som vill kan ju kika på mitt inlägg inne på ambassadör, annars frågar jag här också. Finns det någon med selar (gärna olika modeller) i Skara?? Den som inte vill röja sig här, kan ju PM:a mig..... Pleeeeease :lol:

Ha en fin dag allihopa!!
Användarens profilbild
Av Anso
Någon lär det väl finnas tycker jag?!
Har du tittat under "Bärsjalsträffar" om det finns någon i din närhet?
Ändrar lite i din rubrik så får vi se om någon nappar. :wink:
Användarens profilbild
Av elli
Jag har ingen sele själv men vi är några som träffas i Skaraborg, ingen från Skara just nu.

Vi skulle ha träffats i går men de blev inte av pga sjuka barn.

Vad är du intresserad av?

Ergo, patapum, beco, MT eller nåt annat?
Användarens profilbild
Av FyraBusar
Jädrans, nu trodde jag att allt hopp var ute för mig :shock: Att jag har blivit mer och mer halvsenil efter varje barn jag fått vet jag ju, men nu trodde jag att det var kört... Inte sjutton skrev jag SÅ i min rubrik i går?! :shock:

Men det var ju Anso som varit inne och ändrat *pustar lättad ut* :lol: Tack för hjälpen Anso, det hade ju varit smart av mig att skriva direkt i rubriken vad jag ville :roll:

Den här bekantingen och jag bor inte såååå vansinnigt långt ifrån varandra utan att vi kan ses själva, så finns det ingen i Skara kan vi liksom lika gärna träffas så hon får prova mina selar.

Tänkte bara höra för fanns det någon precis i Skara hade det ju gått enklare för henne att få prova selar innan hon bestämmer sig.....

Väntar nån dag och ser om det kommer in något.

Och rackarns Anso att skrämmas :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
FyraBusar skrev:J

Och rackarns Anso att skrämmas :lol: :wink:

:lol: :lol: Det är sånt som håller en vaken i amningsdimmorna.... :D
Användarens profilbild
Av frida
FyraBusar skrev: Tänkte bara höra för fanns det någon precis i Skara hade det ju gått enklare för henne att få prova selar innan hon bestämmer sig.....
Har inte hört om nån från Skara, men kanske denna tråden gör att nån visar sig :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?