- sön nov 04, 2007 01:29
L dec-99 G okt-01 J april-07
Mina barn är stora så de bärs inte alls längre. Men nya bebisar på g och jag ska få äran att visa sjal och sele för dem.
Girasol 6:a och Indio 5:a finns kvar i sjalgarderoben
Var på 40 års kalas och missonerade
Blivande två barnsmamma med pigg 2 åring(ungefär?) var det som fick frågan om hon ville låna en trikåsjal att prova med. Så nu ska mam eco ut och jobba hos liten bebis
Jag såg hur blivande mamman och några till i familjen spanade in J i sjalen där hon mös och spanade från säkert ställe på alla människor, så jag bestämde mig för att vara framfusig och gick över och pratade med henne. (det visade sig att hon gick med kryckor eftersom hon hade svår foglossning och inte förflyttade sig i onödan
) Visade sjalen och frågade om hon ville låna en trikåsjal att prova med samt tipsade om sjalbarn. Så vi får se om hon dyker upp här i framtiden
Hon sa att hon redan hade en bärsele men att sjalen såg mycket bekvämare ut och jag kunde ju bara bekräfta att jag tycker verkligen det. Och hon tyckte det var kul att få låna och prova på, gillar de det inte så är det ju bara att skicka tillbaka den till mig.
zerosara försöker frälsa världen till sjal ett litet steg i taget

Blivande två barnsmamma med pigg 2 åring(ungefär?) var det som fick frågan om hon ville låna en trikåsjal att prova med. Så nu ska mam eco ut och jobba hos liten bebis

zerosara försöker frälsa världen till sjal ett litet steg i taget

L dec-99 G okt-01 J april-07
Mina barn är stora så de bärs inte alls längre. Men nya bebisar på g och jag ska få äran att visa sjal och sele för dem.
Girasol 6:a och Indio 5:a finns kvar i sjalgarderoben