Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Tyckte det så väääldigt krångligt ut :roll: Men är det något man har lärt sig av sjalandet så är det väl ÖVNING GER FÄRDIGHET :lol:
Användarens profilbild
Av elisabet
På viket sätt krångligt tycker ni... :?: Är inte så haj på ryggknyt själv måste ta hjälp av maken fortfarande :oops:
Användarens profilbild
Av EveLiten86
OJ! Och jag som tycker att det är knepigt att få till en bra ryggknytning! Jag ska nog inte pröva mig på det där än på ett tag :roll:
Användarens profilbild
Av P
Den har jag sett förr men inte vågat mej på.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Det såg ju smart ut!
Å inte sååå krångligt, lite kanske.
MEn bra om det är blött och slaskigt på marken å man inte vill släpa sjalen i marken.
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
elisabet skrev:På viket sätt krångligt tycker ni... :?: Är inte så haj på ryggknyt själv måste ta hjälp av maken fortfarande :oops:
Jag svingar alltid sjal och barn samtidigt tex. Såg bökigt ut att få upp smokingbältet över barnet när sjalen dessutom satt fast, tyckte jag :hmm:
Användarens profilbild
Av Helma
Resultatet blev väldigt bra, och ungen är ju helt underbar, snacka om vant sjalbarn. Men det ser VÄÄÄLDIGT jobbigt ut. Jag får dock inte ens till det om allt hänger ner i backen :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
spännande men ser mäckigt ut :lol:
Användarens profilbild
Av viola
Snitsigt värre.... har själv aldrig provat ryggknyt men det kommer väl.
Av Sia
Fast jag hade blivit imponerad om hon hade haft en 5,2 sjal istället, jag tycker att det är svårare att inte blöta ner ändarna om jag knyter en 4,6 istället för en 4,2.
Användarens profilbild
Av elisabet
Sara med 98+02+05 skrev:
elisabet skrev:På viket sätt krångligt tycker ni... :?: Är inte så haj på ryggknyt själv måste ta hjälp av maken fortfarande :oops:
Jag svingar alltid sjal och barn samtidigt tex. Såg bökigt ut att få upp smokingbältet över barnet när sjalen dessutom satt fast, tyckte jag :hmm:
Ja men det är ju det som är så krångligt - ska genast prova och sving barn och sjal samtidigt :!:
Användarens profilbild
Av Minchi
elisabet skrev:
Ja men det är ju det som är så krångligt - ska genast prova och sving barn och sjal samtidigt :!:
Jag har nyss lärt mig det och oj, vad det underlättade ryggknytandet! Väldigt fiffigt :).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?