Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av millot
Oooooh, jag är så nyfiken!
Vi har ju en liten prematurbebis i släkten och funderade ett tag på present. Jag var lite nervös när paketet med trikåsjalen åkte iväg och hoppades på att den skulle tas emot bättre än de Mei Tai jag sytt till andra barn (barnen gillar dem, men föräldrarna verkar tycka att det är lite krångligt).

Gissa om jag blev glad när sambon glatt rapporterade att paketet varit snabbare än tåget och premis-mamman kom och mötte i dörren - redan invirad med lillen på maggen! De hade haft sjalar på neonatalen, så hon visste hur man skulle knyta. Nu kan de mysa hud mot hud mot hud och de gillar det jättemycket båda två :loving:

Nu försöker jag bara få dem att knäppa kort, så jag också kan se.
Användarens profilbild
Av viola
Åh, det låter ju helt underbart!!! Förstår att du är nyfiken på bilder! :-)
Användarens profilbild
Av sacha42
:vågen:
Av eamane
Perfekt då :D
Användarens profilbild
Av Siania
Vad bra! :D
Användarens profilbild
Av Blixa
Underbart :vågen:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
åååhhh vad härligt!! kul att hon redan insett vad underbart det är med sjal! vad glad hon måste blivit när hon fick en!
Användarens profilbild
Av Ludwigsmamma
Vad fint! Jag tycker det var lite synd att jag inte upptäckte sjalar tidigare, för det verkar så mysigt med trikå.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Och hurra för sjalar på neonatal! :vågen:
Användarens profilbild
Av Elinea
Sjal är perfekt när man får en prematur så det var ju verkligen en jättebra present. Linnéa bodde i sjalen mest jämt den första tiden. Jag tror närheten är ännu viktigare för prematurer. Kul att vården börjar inse hur bra sjal är också, fast på neo där vi var hade de inte hunnit börja använda sjalarna de köpt in ännu, men jag hade ju en egen som tur var.
Av Emmiez
va roligt att hon uppskattade det så mycket :)
Användarens profilbild
Av millot
Kärestan ska dit igen nu till helgen, så då kanske hon kan fota. Ska tjata lite :wink:
Användarens profilbild
Av Veronikak
Auroratiger skrev:Och hurra för sjalar på neonatal! :vågen:
:iagree: Tänk, nu visste de redan hur de skulle göra! Om vården inte hade haft hade de kanske inte vågat prova förrän bäbisen blev lite större och stadigare och de hade landat lite mer och då är ju det största behovet av just trikåsjal redan över...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?