Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av viola
Ja, ett herrans liv blir det på min 10 veckors son när jag sätter honom i trikåsjalen.... Vagga går absolut inte, upprätt i kryss (tror jag det heter) men hans mage mot min gillar han först inte heller utan blir sååå ARG. Efter en liten stund verkar det (oftast) som att han kommer på att det är ganska mysigt och somnar snabbt.

Idag somnade han dock inte som han brukar utan fortsatte "gorma" så jag vände på honom så hans rygg hamnade mot mitt bröst (jag satt vid datorn). Det gick han med på.... Jag drog upp smokingbältet så de höll upp hans ben. Men är det "ok" att bära så, frånsett att dom små inte ska ha så mycket synintryck???
Användarens profilbild
Av boosten
Tja, kolla på knytningarna på förstasidan, såg det ut som Buddhan där? Det är ok ur ergonomisk synpunkt för barnet, men blir tungt och osmidigt för bäraren, tycker jag.
Användarens profilbild
Av verre
kanske du knyter trikån FÖR hårt så det blir för taight (stavas?) för honnom så han inte trivs därför? kanske han har för mycket kläder, body räcker gott tilloch med bara blöja..

ja det var inte det du frågade om, förlåt.. ville bara komma med några tips
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
ja i buddah kan man ju bära framåt, men jag har aldirg testat så jag kan inte uttala mig egentligen.. hur länge har du burit honom? tänkte att han kanske inte vant sig riktigt än? första veckorna när jag knöt upp min lilla gallskrek hon jämt, men om jag gick omkring gick det bra, och sen somnade hon :D så det kanske är lite vana oxå?
lycka till!
Användarens profilbild
Av viola
Tack för svaren!
Knyter för hårt tror jag inte att jag gör, lagom med kläder tror jag att jag har koll på men ska prova med lite mindre nästa gång för säkerhets skull. Däremot tror jag nog det kan vara vanesaken... jag har inte burit honom så många gånger och det var drygt en vecka sedan sist.

Tack för bilden, thanisa. Det var så jag gjorde fast med smokingbältet över benen. Gå omkring så skulle kanske bli lite otympligt men jag satt ju som sagt still och då gick det bra.

Jag knyter på och testar vidare. Tur att ni finns! :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?