Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Det finns ju en del sjalar som man gärna vill ha. Just nu står nog lime wellen högst på önskelistan. Den senaste jag såg ute gick dock för det moderata priset av 360 dollar och jag vet inte om jag vill lägga ut de summorna. Annars så hade jag gärna ägt en silkes wellen eller ull wellen men sådana har ju aldrig gjorts så än så länge är jag säker för det. En silkindio hade jag också kunnat tänka kasta upp en del pengar för men antagligen inte så mycket som skulle behövas för att få tag på en. EN sjal som ligger lite mer nåbart är en wellen granat som har fått en lite mer intensiv röd färg, då behöver jag bara hitta en wellen granat ... och kanske sälja av lite av nuvarande bestånd.

En bild på en limewellen för er som inte känner till den,
Bild

Så vad står på din sjalönskelista just nu? Dröm på nästintill omöjliga sjalar är tillåtna.
Användarens profilbild
Av sacha42
en råsa/brun colibri
en BBS Kamava

hmmm ja det är nog dem jag vill ha just nu :lol:
Användarens profilbild
Av thanisa
sacha42 skrev:en råsa/brun colibri
en BBS Kamava

Det känns i varje fall som om det inte hade varit omöjligt att få tag på det. De flesta av mina känns mer som dröm än som om det någonsin kommer kunna bli så. Då väntar vi på bilder på dina nya sjalar snart. :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
thanisa skrev:
en BBS Kamava

Det känns i varje fall som om det inte hade varit omöjligt att få tag på det. De flesta av mina känns mer som dröm än som om det någonsin kommer kunna bli så. Då väntar vi på bilder på dina nya sjalar snart. :wink:
ja en av de två borde ju kunna gå att få tag på iallafall :lol:

wellen lime är den färgad? eller har det funnits en färg som heter så? tycker det ser ut som en färgad aqua :hmm:
Användarens profilbild
Av thanisa
Wellen lime är en prototyp som kom innan aquan. Så det är ingen färgad och den är ganska nära aquan men ändå inte. Vet inte hur jag ska kunna hitta en utan att det blir för dyrt. En del kan jag tänka mig lägga men även jag har mina gränser för vad jag kan tänka mig betala för en sjal. På the babywearer så känner de till ett handfull med lime wellen, och det verkar vara huggsexa efter dem. :cry: Det är nog så att silkindion skulle vara lättare att få tag på även om de inte heller är vanliga.
Användarens profilbild
Av sacha42
thanisa skrev:Wellen lime är en prototyp som kom innan aquan. Så det är ingen färgad och den är ganska nära aquan men ändå inte. Vet inte hur jag ska kunna hitta en utan att det blir för dyrt. En del kan jag tänka mig lägga men även jag har mina gränser för vad jag kan tänka mig betala för en sjal. På the babywearer så känner de till ett handfull med lime wellen, och det verkar vara huggsexa efter dem. :cry: Det är nog så att silkindion skulle vara lättare att få tag på även om de inte heller är vanliga.
ja det är inte lätt då man förälskar sig i sjalar som inte görs längre :?
Användarens profilbild
Av Diesel
Jag har ju ingen att bära ännu, men när det är dags så skulle jag (förutom den "Inka" & "Anna" MT & sele som jag redan köpt :rodna: ) dessutom vilja att det fanns en riktigt mörkbrun MamEco + att jag älskar färgerna i Easycare's Eld & Lava! :eld:
Av Aelia
en BBS Kamava

du läser mina tankar, men jag vill även ha en Didy Julia
Användarens profilbild
Av emelie
Nu önskar jag mig en Wellen Lime... :roll: :twisted:

Annars önskar jag mig din gröna Wellen Forest. :hide:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Åh, vad snygg den är! :love: :heart: Wellen lime.... *drömma*
Användarens profilbild
Av Nova
Hoppediz Jordgubb/Hallon, randig. Hoppas fortfarande...
En fin Colibri i siden/ull är också högt på önskelistan.
Användarens profilbild
Av Helen
En didy höstlöv har jag alltid tyckt varit snygg, men jag kan ju inte traska omkring i en sjal jag inte har i sortimentet :this: och då skulle jag vara tvungen att ta hem didysar också. :shock:
Såååå jag hade en röd Stork i stället som lite plåster..

Fast det verkar nästan som om det skulle vara all idé att ta in didysar här nu.. :wink:
Användarens profilbild
Av Ludwigsmamma
Jag har en långsjal (Hoppediz Florenz) och en hemmasydd MT, så nu vill jag ha en Ergosele. Jag har inte varit med i sjalsvängen så länge att jag vill ha olika färger av de olika sorterna och så där, men det kommer väl! :)
Användarens profilbild
Av Alven
Mest av allt vill jag ha en bebis, och till den bebisen ska det höra en massa mysiga trikåsjalar :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?