Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Siania
Vår BVC-sköterska är gravid och ska få barn i december. Nr 4 tror jag. Hon är jättesnäll och har hjälpt oss med mycket så nu tänkte jag passa på att tipsa henne om Sjalbarn. Hon har ingen tidigare erfarenhet av sjalar.

Finns det något visitkort eller så som man kan ge henne så det ser lite "proffsigt" ut? Kan ju vara bra att dela ut här och var också. :D

Vill även ge henne en liten symbolisk "tack för den här tiden"-present. Någon som har något tips?
Användarens profilbild
Av aspen
det finns, du kan säker få dem mailade om du pmar april

jag ska sy ikväll en figur, påhittad ala skallra (utan pling ;-) ) till dagisfröken som går hem nu innan förlossning. Tips :-)
Användarens profilbild
Av Siania
Vad bra, ska PM:a April snarast. :notes:

Vilken fin present du fixar! :D Tyvärr är jag urusel på att sy och allt som har med pyssel att göra över huvudtaget.

Någon som har tips på något bra man kan köpa?
Användarens profilbild
Av verre
ska det vara till henne eller till nya bebisen?

till henne, kanske en väldoftande lotion (bra nu när nar tider kommer), en tidning om sjalar eller dvd, blomma, smycke,

till bebisen, kanske något klädesplagg, filt, vetevärmare, nalle, tygblöja,

kommer inte på mer just nu...
Användarens profilbild
Av Siania
Tack Verre för många fina tips! :D
Användarens profilbild
Av Siania
Skorpan081 skrev:Vilken prisklass tänker du dig?
Tja, det spelar inte så stor roll. Bara det är något som jag känner hon skulle uppskatta att få så är jag nöjd. Fast det klart, det får inte vara för dyrt för då kan det kännas konstigt för henne att ta emot. :hmm: En hundring kanske är ett lagom belopp?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?