Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Inne på "min" ankomstgrupp på All För Föäldrar är det en tjej som väntar tvillingar och undrar om det går bära tvillingar i sjal....
Å jag har givetvis sagt att självklart kanman bära tvillingar i sjal!!

Men jag skulle visa henne lite bilder och hittar just nu bara en på en skogsgrön Moby Wrap innehållandes tvillingar....

Kan ni hjälpa mig med fler bilder?

:urule: Tackar och bugar på förhand!!
Av Emmiez
länkarna är beskrivningar på hur man gör :)
Användarens profilbild
Av Bina
babyheavens bilder

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Jag har en hel del bilder på när jag bär mina... eller finns det bilder på allt :roll: ska leta lite och se vad jag hittar... :)
Användarens profilbild
Av Miamamman
Coolaste pappan:

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av jessicatja
Min förvirrade amningshjärna läste först bara rubriken och tänkte "men tjoho, ska hon ha TVILLINGAR - så häftigt" :hellu:

Ja, en parentes bara...
Användarens profilbild
Av CosyTess
jessicatja skrev:Min förvirrade amningshjärna läste först bara rubriken och tänkte "men tjoho, ska hon ha TVILLINGAR - så häftigt" :hellu:

Ja, en parentes bara...
Ja visst hade det varit mysigt, men jag känner mig ganska nöjd med en i taget!! :wink:
Denna verkar va tillräckligt livlig så det räcker för två!!!

Kram!!
Användarens profilbild
Av sacha42
vad mysigt alla tvillingar ser ut att ha det i sjalarna :loving:
Användarens profilbild
Av Shasista
Bina skrev:babyheavens bilder

Bild
Helt OT, men det där ser ju absolut ut som min gamla klasskamrat från gymnasiet!!! :shock: Det måste vara hon... någon som vet om hon är aktiv här på forumet eller?
Användarens profilbild
Av CosyTess
Tack för all hjälp med bilder!!!

Tjejen inne på AFF har blivit mer nyfiken på att bära i sjal nu när hon sett att det verkligen går!!

Stort tack alla!
Användarens profilbild
Av Kaja
Tycker det ser kul ut med två bebisar, i synnerhet på pappan... Det ser ut som om de har fått världens amningstuttar.... :oops: Kanske inte ser så konstigt ut i verkligheten...

Fast, mysigt ser det förstås ut!! Om det är mysigt med en, så måste det ju vara dubbelt så mysigt med två.

//Kaja
Användarens profilbild
Av April
Shasista skrev:

Bild
Helt OT, men det där ser ju absolut ut som min gamla klasskamrat från gymnasiet!!! :shock: Det måste vara hon... någon som vet om hon är aktiv här på forumet eller?
Hon bor i Ängelholm 8) Jag har gjort henne med sele ;-) Hon är kompis till Jessica (med Victor och Tilda ;-)).

Kram
Användarens profilbild
Av sus
April skrev:
Shasista skrev:

Bild
Hon bor i Ängelholm 8) Jag har gjort henne med sele ;-) Hon är kompis till Jessica (med Victor och Tilda ;-)).

Vet du hur stora bebisarna är på bilden?
Jag försökte hjälpa en tvillingmamma att få i 2 barn i sin trikåsjal i helgen, men gav upp för jag trodde bara det funka med riktigt små nyfödda.

Kram

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?