Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Det var antalet sjalar min käre, intet ont anande sambo gissade på att jag hade...
Han skulle bara veta! Tur han inte är hemma på dagarna så han ser vad jag bär med :rofl:
Försvarar mig med att allt utom en sjal är hemmasytt eller köpt begagnat.

Har era respektive stenkoll på era sjalgarderober?

Min :heart: hade fel på ungefär hälften...
Av Emmiez
än så länge har han koll :roll:
har iof bara två, en köpt o en sydd :)
Användarens profilbild
Av Jenny m. liten
Jag tror han slutade bry sig någon gång efter fyra-fem stycken? Och han vet nog inte var han skulle börja räkna ens om han brydde sig för han kan nog inte urskilja vilka som är riktiga sjalar av allt det jag burit B i vid olika tillfällen: frottéhanddukar, sänglakan, halsdukar, kangas... :wink:
Användarens profilbild
Av Bina
absolut ingen koll...
Användarens profilbild
Av sacha42
ingen koll alls :roll:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Oj, är det bara min man som har plåt-koll på vad som finns i sjalgarderoben? :shock:
Han kan till och med säga saker som: passar det inte bättre med Colibrin till den tröjan? Eller: Det vore ju fint med en MT i något mörkrött typ sidentyg.
(om någon undrar: Nej, han kommer inte bli ledig i brådrasket...;))
Användarens profilbild
Av zero.sara
Han vet nog rätt bra och märker direkt om något nytt tillkommer. Han har ganska stor aning om hur mycket dom kostar också... :D Men jag har ju inte så många än :lol: Bara två trikå, en hemmasydd vävd en vattenringsjal och så en vävd på ingång :P
Användarens profilbild
Av emelie
Han vet att jag har fler än en. :roll:
Själv använder han bara Ergon.
Användarens profilbild
Av Toyya
Jag frågade honom nu och han hade rätt: fyra. Två mjuka och två hårda, som han sa.
:D Meitaien kan man inte begära att han ska räkna som en sjal, för det gör inte ens jag.
Användarens profilbild
Av vovvemor
Jodå, han har koll. Vet inte om han på rak arm kan räkna upp exakt, men å andra sidan brukar jag också alltid missa minst någon om jag ska göra det så... :roll: Det har aldrig kommit in något i hemmet utan att vi båda varit överens heller, vi bär ju båda två.
Användarens profilbild
Av Elina
Ullegulle78 skrev:Oj, är det bara min man som har plåt-koll på vad som finns i sjalgarderoben? :shock:
Han kan till och med säga saker som: passar det inte bättre med Colibrin till den tröjan? Eller: Det vore ju fint med en MT i något mörkrött typ sidentyg.
vilken kille :urule:
Av dora
rätt bra koll. om jag hade haft en ny sjal så hade han märkt det.
Användarens profilbild
Av emelie
Elina skrev:
Ullegulle78 skrev:Oj, är det bara min man som har plåt-koll på vad som finns i sjalgarderoben? :shock:
vilken kille :urule:
:iagree:

Min sambo kommenterade mina nya sjalar med orden "jaha, en till. Vilken ful" och "En till!?! Ja, den var iaf inte lika ful" :shock: :roll:
och detta trots att alla mina sjalar är världens vackraste. 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?