Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
Vi har den!

Bild

Hade den på mässan framtill... tjock plånbok, mobil, nycklar, lypsyl, stor minifomflaska & spruta hade vi i den... lite mer smått hade gått.
Användarens profilbild
Av FyraBusar
*suck* Och så fick jag ännu en gång se den Ergo jag suktar efter nu..... :lol:

Tack för ditt svar! Problemet är ju att jag oftast får för mycket grejer som ska med. Fickan på Ergon når jag inte själv när jag bär på ryggen, och att ha mobilen däribak när det ringer blir ju lite lätt stressigt :lol:

Är lite kluven just nu... Å ena sidan vill jag hemskt gärna ha den för att jag inte har någonstans att göra av nycklar, mobil och annat småkrafs när vi är ute kortare svängar. Men å andra sidan blir det väl snart dags att slänga på oss bärjackan i stället och då kommer jag ju åt fickorna på den.....

Ja ja... Jag skulle hemskt gärna vilja ha den vackert chokladiga Ergon också *drömmer mig bort*
Användarens profilbild
Av Bina
JAG tycker det är lite nördvarning med sån väska men oh vad bra den är... använder den att ha mina grejer i och flyttar mellan olika skötväskor osv. Det ingår ett axelband...
Användarens profilbild
Av FyraBusar
:lol: Du skrev det jag inte vågade :lol:
När jag tänker på midjeväska så minns med lätt fasa då alla skulle ha sina midjeväskor runt magarna. Jag hade aldrig någon då och trodde inte jag skulle ha någon nu heller..

Men den sitter ju på Ergon, är ju inte nån riktig MIDJEväska väl :wink:

Det verkar ju himla praktiskt. Fickorna kommer jag inte åt, varken på jackan eller byxorna nu när jag bär ute....
Användarens profilbild
Av emelie
Den är jättebra!
Jag har pulat ner nycklar, telefon, barnmatsburk, mjuk haklapp, sked och plånbok i den. :lol:
Använder den ofta som handväska även när jag är helt utan både barn o sele. Det är kanske töntvarning men det bjuder jag på. 8) :lol:
Användarens profilbild
Av marlene
Bina skrev:JAG tycker det är lite nördvarning med sån väska men oh vad bra den är... använder den att ha mina grejer i och flyttar mellan olika skötväskor osv. Det ingår ett axelband...
:iagree: den är ju inte direkt hipp :wink:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Visst det känns som lite "tysk turist varning" med midjeväska men jag älskar min!
Har den som handväska när vi ska någonstans, visserligen ligger den oftast i ergo ryggan som hänger på vagnen men när jag bär i selen (på ryggen) så har jag den på magen.
Den är väl värd varenda krona!
Användarens profilbild
Av FyraBusar
Tack för svaren allihop!

Får nog kanske köpa en då :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?