Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Var på babysång idag o tog med trikåsjalen, den jag har sytt själv, MT:n och selen och sa att om någon var nyfiken så fick de gärna prova sjalen...en tjej provade trikåsjalen o tyckte den var jättemysig, säkert lillen också för han somnade gott i den :loving: så hon fick låna hem den, hoppas det funkar bra!
Så roligt att visa fler sjalarna när de har varit så toppen för oss! :lol:

Också fick jag förfrågan om jag vill komma o visa sjalar lite mer planerat och om jag vill göra lite reklam för mina MT:s o selar!
Av Tiaramoll
Vad kul för dig!
Jag ska själv ha planerad visning den 25/10 på familjecentret (=öppna förskolan) i Norrtälje, börjar kännas nervöst vill jag lova!
Hoppas du kommer att trollbinda många med dina mt's och andra bär redskap! :vågen:
Användarens profilbild
Av Siania
Vad bra! Fler sjalar åt folket! :rock:
Av eamane
:vågen: Visst är det kul? Har visat ett par ggr på våran ÖF och det har resulterat i att jag sålt flera sjalar och en del som köpt ergo!
Användarens profilbild
Av bellisbella
:lol: Nu har hon köpt den och hade en kompis som måste ha en snarast, tyvärr har jag ju inga fler i lager... får hamsta hem lite mer trikåtyg när Ohlssons har billigt... så om någon har tips om var jag kan tipsa om billiga trikåsjalar??? Hade jag råd skulle jag köpa hem en eller ett par o ha hemma för att kunna visa när någon blir nyfiken ocskå kan de ju köpa om de gillar...
Och lämnade ut mitt nummer till en annan tjej som ska komma o prova sjal, hon ville prova, bebis vill bli buren massor men BB är inte bekväm sa hon :shock:
Användarens profilbild
Av viola
Vad härligt! Go, girl!

Tänk om någon kunde bli intresserad på min ÖF! Mig tittar dom bara på som ett UFO..... men så bor jag på "landet". Här lär det väl ta några år innan dom fattat. ;-)
Användarens profilbild
Av zero.sara
:tumsup: Det är alltid kul att inspirera någon annan till att börja med sjal
Användarens profilbild
Av zero.sara
viola skrev:Vad härligt! Go, girl!

Tänk om någon kunde bli intresserad på min ÖF! Mig tittar dom bara på som ett UFO..... men så bor jag på "landet". Här lär det väl ta några år innan dom fattat. ;-)
Bor också på landet, och visst först titta dom på en lite konstigt och sen började dom fråga. Kan ju hjälpa lite att vi är två på ÖF som bär i sjal. (jag och zingo) två till på öppnis funderar i alla fall på sjal. Den ena har nyföding och den andra har en som är lika gammal som J. Kanske kan vi få med en mamma till hon har precis fått andra barnet...
Sekten kallar :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?