Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vi har blivit med Patapum!! Och så sover bäbis :evil: . Jag vill ju prova ju. Köpte på Tradera så jag vet att det ska vara en toddler men inte vad det är för upplaga. Någon som kan se?? Sen blev jag så fundersam när det var två remmar som ska fästas på varje sida. Har ju bara testat Ergon som har en på varje. Ska alltså benet hamna mellan de två?? Hittar inga bra bilder på denna modell.

Så här ser den ut.

Bild

Bild

Livebilder kommer senare...
sofiutane skrev:Ska alltså benet hamna mellan de två?? Hittar inga bra bilder på denna modell.
Barnets ben ska i princip vila på midjebältet, dvs benen ska vara under alla de svarta remmarna (inte mellan). Jag har tyvärr ingen bra bild på oss med Patapumen men jag tror att det ger sig när du provar selen. Om benen inte vilar mot midjebältet så kommer barnet att sitta konstigt och det märker man oftast.
Användarens profilbild
Av sacha42
grattis :D
Användarens profilbild
Av sofiutane
Jag testade en snabbis och hade benen mellan och det kändes helt ok. Måste kanske testa igen. Bilder kommer när sambon kommer hem. De jag tog ser huvva ut.
Användarens profilbild
Av Isanna
Härligt med lite nyförvärv!
Anna_W skrev:
sofiutane skrev:Ska alltså benet hamna mellan de två?? Hittar inga bra bilder på denna modell.
Barnets ben ska i princip vila på midjebältet, dvs benen ska vara under alla de svarta remmarna (inte mellan). Jag har tyvärr ingen bra bild på oss med Patapumen men jag tror att det ger sig när du provar selen. Om benen inte vilar mot midjebältet så kommer barnet att sitta konstigt och det märker man oftast.
Jag brukar sätta benen mellan remmarna och min rygg, det funkar superbra. :hmm:
Av eamane
Kul med nyförvärv! Ser fram emot livebilder :)
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
kul! ja nu får ni komma o visa upp er!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?