Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av asa
Nu när jag äääntligen har lyckats lära mig helt ok ryggknyt så ploppar fogbesvären upp som en blixt från klar himmel. Jag lovade mig själv att börja sjala och inte "sela" när det blev lite kallare väder, men nu orkar jag inte bära alls. Jag får jätteont bara efter ett litet tag och efter ska vi inte tala om.
Jag blir så ledsen att jag inte får använda mina finfina sjnalar nu när jag äntligen kan knyta och L är tillräckligt stor.
Tur i oturen är att L har börjat acceptera vagnen och inte har nåt emot den alls.

Men mamma då... hon vill ju sjala :cry:
Av Aelia
usch då, stakare
Användarens profilbild
Av sacha42
blää för dåliga fogar :x
Användarens profilbild
Av acand
Jag förstår dig totalt - börjar lära mig att knyta riktigt bra, till och med fått till det på ryggen - vad händer, jo höften krånglar och ryggen känns som den har gått av.
Hur tung är din gullunge nu? Min väger nog närmare 12 kg!

Jag vill bära :( . Men det är tur att vagnen finns!
Användarens profilbild
Av camsch
Nu vet ju inte jag alls vad du har för bakgrund, men vill ändå ge dig ett litet tips om du inte provat.

Jag hade jätteproblem med mina fogar ett år efter min tidigare graviditet. Sökte mig till slut till en naprapat, och blev helt bra efter TVÅ besök!
Det visade sig att jag hade en snedställning i bäckenet som var orsaken, när jag fick hjälp med det försvann också besvären.

Är nu gravid igen (och tänkt bära kommande bebis i sjal, det är därför jag är här...) och har fått hjälp nästan hela graviditeten av naprapaten. Känns helt otroligt att i 9 månaden kunna gå relativt obehindrat, och framförallt inte ha ont dygnet runt.

Har nu hört fler som har blivit hjälpta av naprapater eller kiropraktorer, det kanske kan vara något att prova om du inte gjort det?
Användarens profilbild
Av asa
Min gullunge väger ju en del. 10.5 kg närmare bestämt.

Jag ska ta och ringa sjukgymnaten på hörnet och se vad de säger, kanske de kan hjälpa mig.

Tack för tipset!
Av gottegrisen
Usch! Jobbigt med fogar som spökar. Själv gav jag mig på att ta ut Tuva i vagnen häromdagen eftersom hon låg där och sov när vi skulle ut och jag inte ville väcka henne, och oj så ont det gjorde i fogarna att dra en vagn. För mig gör det inte lika ont med sjalandet för fogarna (som tur är för jag är ingen vän av vagnar, tycker de känns som otympliga pansarvagnar). Oavsett vilket som gör mest ont för dig så skickar jag massor av sympatikramar. Foglossning är pest! (och etter värre efter förlossningen för då vill man vara av med den ju...)
Användarens profilbild
Av Droppen
Ont i bäckenet är verkligen inte kul! :(
Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?