Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Till mig. Vart bor dom nu?

Dom som jag minns att jag har gjort mig av med och inte vet vart dom bor är alt kommer från

:arrow: En gammal ERGO tegelröd såld här på sjalbarn för länge länge sedan
:arrow: En babylonia 4,9 papaya också ruskigt länge sen, jag vet att den flyttade till naminez sen till Therese
:arrow: Sen 2 Stork Inka, 5,2m kom från naminez och flyttade till froggie... en köpt från babyboden genom zmurfan, en fåll omsydd av mig fyttat till Mary_Cherry sen??
:arrow: Easycare Lava 4,6 kom från froggie (före det från Elin) och flyttade till Knyttet & K och sen loluna
:arrow: Easycare norrsken 4,6 kom från knyttet och flyttade till zmurfan, sen till nova sen till korell och sen??
:arrow: Två hoppediz docksjalar en nairobi bor hos Tisse och en dublin
:arrow: En Girasol regnbåge 3,? kom från Bigfoot och flyttade till Kristina, tror den bor där än
:arrow: En hoppediz Dublin 4,6 kom från zova.se (nån som minns tjorvet?) Flyttade till Anna...
:arrow: En Hoppediz Panama, kom från Anna flyttade till nanook
:arrow: 3 maya wrap pouch 2 festival och en papose en festival köpt från Kristina flyttade till thessan och sen ?? En festival bytt mot en annan vinst i amningshjälpens lotteri, En papoose köpt av Jenneli och såld till?
:arrow: 2 stork Leo natur en 4,6 och en 4,1 den som var 4,1 köpt från babyboden och såld till? Den som var 4,6 köpt av ?? och såld till marimba
:arrow: En Didymos nino mörkblå köpt av Anna såld till?
:arrow: En didymos Lisa, gammal modell med fransar och en rand annorlunda färg än idag. Köpt från den danska sidan viklebarn och såld till nån i skellefteå?
:arrow: Bebina fisk 5,1m köpt från stellaris och såld till zmurfan
:arrow: Didymos Elips röd, 4,6 bor hos emelie och mellan henne och mig har den bott hos Elina, Isanna, Kajsa kavat
:arrow: En carry slings, köpt från babyboden genom zmurfan
Senast redigerad av marlene den tor okt 18, 2007 20:46, redigerad totalt 2 gång.
marlene skrev:
:arrow: Easycare norrsken 4,6 kom från knyttet och flyttade till ??

Norrskenet köpte jag av dig. Det bodde här en vecka och flyttade väl till Nova sen om jag inte minns fel.

Firren bor kvar hos mig och är mig MYCKET kär! :heart: :loving:
Av Jenny
Marlene skrev::arrow: Två hoppediz docksjalar en nairobi....
Den är i tryggt förvar uppe på dockskåpet där inne *pekar*
Användarens profilbild
Av marlene
zmurfan skrev:
marlene skrev:
:arrow: Easycare norrsken 4,6 kom från knyttet och flyttade till ??

Norrskenet köpte jag av dig. Det bodde här en vecka och flyttade väl till Nova sen om jag inte minns fel.

Firren bor kvar hos mig och är mig MYCKET kär! :heart: :loving:
Tisse skrev:
Marlene skrev::arrow: Två hoppediz docksjalar en nairobi....
Den är i tryggt förvar uppe på dockskåpet där inne *pekar*

Skriver in :notes: :tumsup:
Användarens profilbild
Av emelie
Jag tror att Didymos Ellips bor hos mig nu.
Jag köpte den av Isanna som köpte den av Kajsa och jag har för mig att vi i TRÅDEN spårade tillbaka den till dig men inte längre.

Bild

Känner du igen den? :wink:
Användarens profilbild
Av marlene
emelie skrev:Jag tror att Didymos Ellips bor hos mig nu.
Jag köpte den av Isanna som köpte den av Kajsa och jag har för mig att vi i TRÅDEN spårade tillbaka den till dig men inte längre.

Bild

Känner du igen den? :wink:
Det är möjligt, men jag vill minnas att jag sålde den till nån annan än isanna :roll: fast jag kan ju ha fel förståss
Användarens profilbild
Av emelie
marlene skrev:
Det är möjligt, men jag vill minnas att jag sålde den till nån annan än isanna :roll: fast jag kan ju ha fel förståss
Nä, du sålde den till ngn annan, det var flera ägare mellan dig o Isanna, hon köpte den av kajsa kavat, som köpt den av *minns inte* :oops: som jag har för mig köpte den av dig. Så jag tror att det är din sjal har jag har. :D
Användarens profilbild
Av marlene
emelie skrev:
marlene skrev:
Nä, du sålde den till ngn annan, det var flera ägare mellan dig o Isanna, hon köpte den av kajsa kavat, som köpt den av *minns inte* :oops: som jag har för mig köpte den av dig. Så jag tror att det är din sjal har jag har. :D
Ja undra om det var Elin G???? Men det kan lika gärna vara svammel eller nått annat sjalbytes/säljes/köpes affär :hmm:
Användarens profilbild
Av marlene
marlene skrev:
emelie skrev:
marlene skrev:
Ja undra om det var Elin G???? Men det kan lika gärna vara svammel eller nått annat sjalbytes/säljes/köpes affär :hmm:
Eller det kanske var nån annan elin, elina, eller nått sånt :roll:
marlene skrev: :arrow: En hoppediz Dublin 4,6 kom från zova.se (nån som minns tjorvet?) Flyttade till Anna...
Jo jag minns. Finns de kvar. Har du din livstidsrabatt eller hur var det....o alla på sjalbarn skulle väl också ha rabatt typ alltid....eller?
Användarens profilbild
Av Nova
Norrskenet flyttade vidare till Korell, men hon behöll det inte så länge vill jag minnas.
Har tyvärr ingen aning om vart det tog vägen sedan.
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Inkan med omsydd fåll köpte jag, men den fick flytta efter ett tag, frågan är till vem? :hmm: Jag minns inte...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?