Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Isanna
Precis så där är min med. Jättetrist. :( Kontakta säljstället och prova att reklamera.
Användarens profilbild
Av Stream
Isanna skrev:Precis så där är min med. Jättetrist. :( Kontakta säljstället och prova att reklamera.
Nej, vad trist :( Jag har nu mailat, så får jag se vad svaret blir..

Fler som har samma problem?
Av Jenny
Ja det tycker jag borde gå och reklamera!
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Det måste gå att reklamera.
Ett halvår har man på sig innan man måste "bevisa" att man inte själv gjort skaden på varan.
Innan 6 månader är det företaget som ska "bevisa" att skadan inte var från början/uppkommit pga. bristande kvalité...
Ett vänligt men bestämt mail brukar göra susen! :)
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Är den köpt i Sverige så skall det inte vara några som helst problem. Krånglar någon så gå in på konsumentverkets hemsida och läs på om konsumentköplagen så du vet vilka rättigheter du har.
Användarens profilbild
Av Tinker
Tinker skrev:Hoppas dom inte krånglar med raklameringen!!
Reklamation heter det, kom jag på. :roll:
Användarens profilbild
Av tlillan
Hoppas det går att reklamera. Håller tummarna!
Av surftrollet
Det syns ju på bilderna att det är felsytt. Det ska inte ligga last på fodret på det där viset utan sömmen skulle ligga längre ut på fodersidan, så att yttertyget tar lasten (och då skulle det inte synas någon "bulle" på fodret på andra sidan fästet, där det nu istället är för mycket tyg). Det borde verkligen gå att reklamera!
Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
Reklamera. dset ska inte vara trasigt innan man börjat använda det.
Användarens profilbild
Av Elina
Min gick sönder precis på samma ställe, verkar vara några som gått just där..

Jag reklamerade min till tinytots där jag köpt den. Hon köpte tillbaks den, men kunde inte reklamera den till ergo, den var tydligen för gammal, köpt i våras.
Användarens profilbild
Av Kate
Elina skrev:Min gick sönder precis på samma ställe, verkar vara några som gått just där..

Jag reklamerade min till tinytots där jag köpt den. Hon köpte tillbaks den, men kunde inte reklamera den till ergo, den var tydligen för gammal, köpt i våras.
Nja, inte var den väl köpt i våras inte?!

Alla reklamationsfall bedöms individuellt och i just Elinas fall så gick det inte vidare till Ergo av olika orsaker.
Men det är klart att man ska höra av sig till återförsäljaren när man anser att det är ett tillverkningsfel. Men reklamationen måste ske inom skälig tid efter det att du upptäckt felet så skynda dig att kontakta återförsäljaren om du inte redan gjort det.
Av Summer@work
I Sverige är skälig tid 2 månader och du har 3 års reklamationsrätt. Första halvåret ska säljaren bevisa att det inte är reklamationsärende och sedan ska du bevisa att det är det. Typ.
http://www.konsumentverket.se/mallar/sv ... icleId=133
http://www.konsumentverket.se/mallar/sv ... icleId=129
Om det finns garanti:
http://www.konsumentverket.se/mallar/sv ... icleId=125

Konsumentverket informerar om det mesta:
http://www.konsumentratt.konsumentverke ... goryId=622
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?