Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ernamalin
Har gjort det en gång men det var när jag övade ryggknyt någon av de allra första gångerna och då satt jag på knä i dubbelsängen så det blev inget allvarligt fall.
Av Aelia
Nope, aldrig
Användarens profilbild
Av amöba
Jag har lyckats svinga Ingrid över axeln på något vis. Lyckades fånga upp henne så att hon inte dråsade i golvet och jag blev mycket räddare än hon. Annars har vi inte haft några allvarligare incidenter. De uppstår isf när någon vill springa fram och hjälpa en med sjalen/selen :roll: ;)
Användarens profilbild
Av Kusmi
Nej, men vi har trillat i nerdförsbacke. Han före och jag efter... tur att det gick bra.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag har varit nära en gång när jag skulle svinga en sovandes Thea upp från bilen och till rggen. Hon vaknade mitt i "svinget" och blev som en ilsken orm vilket jag inte alls var beredd på :roll: Men det löste sig... fick bära henne på armen till slut :roll:
Användarens profilbild
Av solanna
Nej, jag har aldrig tappat Dante när jag burit honom. Däremot har han ramlat ur vagnen en gång och senast igår tappade Anders honom nästan eftersom han slängde sig bakåt när Anders barn honom på bara ena armen. Som tur var så höll ju Anders i hans ben så även om han ramlade ända ned till golvet så dämpades ju fallet nästan helt. Men både Dante och Anders var nog lite omskakade efteråt tror jag. Dante är ju så bra på att hålla i sig själv när man bär honom så vi har blivit lite bortskämda med det. Vet inte varför han slängde sig bakåt igår, men han har en väldigt bestämd vilja så det kan hända att han hade en annan agenda än att bli uppburen av pappa på övervåningen för ett blöjbyte.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Nä har inte tappat lillan, men det har varit RUSKIGT NÄRA två gånger. Båda har varit för att jag lutat mig för mycket framåt så hon har varit påväg att ramla fram, över min axel... men det har som sagt gått bra!
Av Tyche
Nej det har jag inte. Jag har inte ens varit nära nära det gäller sjalande/selande. Men sen har dom båda slängt sig bakåt i famnen när dom varit sura och då har det varit nära men dom har aldrig fallit i golvet.
Av anna m
Nej, jag skulle aldrig svinga upp dem om jag inte kände mig helt säker.
Användarens profilbild
Av Totte
Jajamensan--precis när jag stod och berättade hur smidigt det var med Ergo, och att visst kunde man bära en 2½-åring :roll: :oops:

N ville INTE sitta i selen utan gled liksom ner mellan mig och väggen vid stod vid. Han brukade ju hålla i sig själv medan jag tog tag i axelbanden och drog upp selen över hans rygg, icke så den gången. Allt gick väl för mig och N, jag lyfte upp honom och satte honom i Ergon meddetsamma och utan större protester från honom. Däremot var väl sjal/sele-reklamen tämligen omintetgjord :ooops:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Ja, i soffan när jag tränade på ryggknyt, men det blev ungefär som att hon suttit själv och ramlat på sidan i soffan. Hon ville inte vara med!
Användarens profilbild
Av Isanna
Näpp, vi är ett snyggt team jag och Flisan när det gäller ryggknyt, hon är världens bästa på det! :vågen:
Användarens profilbild
Av Picea
Nej, och inte ramlat heller, men jag säger inte att det inte skulle kunna inträffa. Däremot har de ramlat ur vagnen ett antal gånger, och vagnen har vält, brakat ihop och åkt iväg och allt möjligt. Farliga grejer, vagnar!
Av Jenny
Nej aldrig tappat, men det har varit läskigt nån gång när man kännt att det varit på väg, men aldrig hänt.
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Picea skrev:Farliga grejer, vagnar!
:iagree: Vagnar har orsakat mer tårar än sjal/sele.

Jag har aldrig tappat Gabriel i svinget, men klart att det skulle kunna hända, inget är ju 100% idiotsäkert. Livet är farligt helt enkelt 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?