Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av FyraBusar
Jag använder bara 2 av mina bärdon och skulle ju kunna sälja resten... Men VARFÖR kan jag inte sälja? :?
Det gör för ont i hjärtat att göra sig av med dem ju :cry:

Är det bara jag som är så här knäpp? Kan ni sälja era bärdon som inte används utan problem? Jag BRUKAR inte hålla fast så här hårt vid saker, men.....
Av Aelia
Det är bara så :lol:
Användarens profilbild
Av SannaM
Jomen det är ju för att du VET att plötsligt funkar den där MTn man inte använt på år o dag bra igen. Då är det ju dumt att ha sålt den :duh: ... O den där Didyn som är för kort att knytas skulle vara snygg som...duk :P . Och barnen måste ju ha nåt att ÄRVA när de själva får barn :tutte: ! Och tänk på ålderns höst när du kan sitta där o gosa med Gauzen och minnas :roll: ...

:this: Visste du inte att man inte säljer sjalar för att man inte använder dem utan för att man måste för att ha råd att köpa nya???

Sanna
Användarens profilbild
Av frida
Det är nåt med de där tygerna som varit sitt barn så nära :heart: Håller med, bara för att finansiera nya går det att sälja de gamla.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
nä, i princip alla här inne har nog samma problem.. men hittar man nån som man vill ha ÄNNU MER så får man ju sälja nån =)
Användarens profilbild
Av Annika80
Samma här! Jag har två MT:s som inte används, men sälja? :roll: , kanske den ena som bara har provats men inte min favorit :heart: , och så en gås jag inte kommer överrens med, älskar ju färgen, men tja inte sjalen, men den ska nog ut på säljes ändå, och ergon har börjat bråka med mig, kanske att den säljs OM jag lyckas sy en bra sele själv, min första blev ju sådär
Användarens profilbild
Av FyraBusar
Aaaah... Det gjorde gott att höra att jag inte är ensam i alla fall :lol:

Tack för svaren!
Användarens profilbild
Av annalys
SannaM skrev: Och barnen måste ju ha nåt att ÄRVA när de själva får barn :tutte: !
Precis! Och dina släktingar och vänner, och du kan visa sjalar på Öppna förskolan och så!

Själv har jag lånat ut en hel del sjalar också, det är ju jättebra, mina vänner blir så glada, och mycket mer benägna att använda sjalar :tumup:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag är likadan...men nu har jag iaf bestämt mig för att sälja en *gråååt* men dom andra.. *knorr* det är tungt!! Jag bär ändå mest i ergon :oops:
Användarens profilbild
Av Clärchen
annalys skrev:
Själv har jag lånat ut en hel del sjalar också, det är ju jättebra, mina vänner blir så glada, och mycket mer benägna att använda sjalar :tumup:
Superbra grej det där :D Då ligger de inte hemma och "skräpar" men finns ändå tilllgängliga när man vill ha dem igen. Var på väg att sälja min första trikå här för ett tag sen (den var utlånad mellan E och O) men så kom jag på att min kusin kanske kunde ha nytta av den så nu bor den hos dem. Bebisen är nu ett par veckor gammal men jag har inte fått någon sjalrapport :(
Användarens profilbild
Av FyraBusar
Hmm... Nu har jag precis för några dagar sen lånat ut en av mina Mei Tai och det känns otroligt kul att kunna "hjälpa" andra föräldrar att bära på ett skönt och bra sätt. Det känns bra att ha lånat ut den.

Men.... Det känns som jag ser min lilla bäbis eller nåt varje gång jag ser den :lol: Blandat med nån sorts löjlig stolthet att min MT hjälper en annan liten skrutt att sitta skönt hos mamma och pappa :wink:
Jisses.... :oops:

Inom loppet av några månader har jag missionerat såpass att jag fått med mig 5 barns föräldrar att bära ergonomiskt. En del av missionerandet har varit via nätet så jag kan ju ha haft tur att få med nån mer utan att veta om det :)

Ja, ja... :blahblah: Jag har tråkigt och är pratsjuk i kväll, märks det? 8)
Användarens profilbild
Av thanisa
Ja det är svårt att sälja sjalar. Jag har hittills inte sålt någon. En har jag tänkt sälja i ett halvår eller så men den bor kvar här ändå. Är jättebra att ha, den ska ju säljas så jag motiverar mina inköp med den. Den har genererat i 5 stycken sjalar nu och fortfarande finns den här hemma.
Användarens profilbild
Av Isanna
En del sjalar biter sig fast ordentligt, medan andra är lättare att sälja. Ibland kommer jag in i en säljarperiod då det är lätt att sälja och ibland hamnar jag i hamstrarperioder då det bara köps. :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:En del sjalar biter sig fast ordentligt, medan andra är lättare att sälja. Ibland kommer jag in i en säljarperiod då det är lätt att sälja och ibland hamnar jag i hamstrarperioder då det bara köps. :lol:
säger som isanna, fast hennes säljperioder är fler än mina :roll:
Användarens profilbild
Av thanisa
sacha42 skrev:
Isanna skrev:En del sjalar biter sig fast ordentligt, medan andra är lättare att sälja. Ibland kommer jag in i en säljarperiod då det är lätt att sälja och ibland hamnar jag i hamstrarperioder då det bara köps. :lol:
säger som isanna, fast hennes säljperioder är fler än mina :roll:
Undrar när min första säljperiod ska komma. Den borde väl ha varit här nu...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?