Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hm, man kan ju tycka att jag borde veta det :lol:
Men Thea är född i februari, och medan det var smällkallt fick hon plats under jackan. Förra vintern bar vi med bärskydd, men då var hon ju betydligt större än vad Alvin kommer vara nu
:roll:

Tror ni att vi klarar oss ändå med ett vinterbärskydd? Eller kommer jag bara tycka att det blir tokjobbigt med extra-kläder+sjal+bärskydd att meckla med samtidigt som syrran ska kläs på? :hmm:

Behöver jag en bärjacka? I såna fall vilken? Och de är ju så fasligt dyra! *mutter mutter* :?

:help:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Ingen? :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
tror det kommer bli varmt köp en jacka 8)
Användarens profilbild
Av Isanna
Det är skönt med bärjacka. Men jag köpte en ifjol, en Suses för typ 1400:- och visst var det behändigt med en bärjacka, men den kändes så B-ig liksom, prasslig, klumpig med fleecen, dålig dragkedja och helt enkelt inte tillräckligt bra kvalité så att jag skulle betala 1400:- för den. Funktion eller ej. Så jag skickade tillbaka den.

I år kikar jag lite på Mam upgrade, den som man kan bära både fram och bak med. Den är snäppet billigare även om den fortfarande är dyr. Men jag kommer nog att beställa en, prova, klämma och känna, gillar jag den så behåller jag den och om inte så skickar jag tillbaka den och kör med bärskydd. För bebisens skull behöver inte jag bärjacka i år eftersom den kommer i februari, men jag behöver en gravidjacka så då kan jag ju använda bärjackan till det så får jag åtminstone två säsonger att använda den om den känns bra.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Isanna, det var den jag kollade på med, men jag undrar om den är tillräckligt varm?? Vet du det? Det känns ju onekligen mycket snabbare och smidigare när man har en liten bus-tjej att klä på också... :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
kajsa kavat skrev:Isanna, det var den jag kollade på med, men jag undrar om den är tillräckligt varm?? Vet du det? Det känns ju onekligen mycket snabbare och smidigare när man har en liten bus-tjej att klä på också... :roll:
Vet inte hur tjock den är faktiskt. Det är det som är så dumt, att man inte kan klämma på den innan. Men det är ju bara att prova egentligen. Eller så kanske det finns nån som vet hur tjock den är?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
jag gillade att ha bärjacka, men det är klart, jag betalade inte 1400 för min suses utan typ 800 tror jag, och det var den värd.

jag hade nog en sån mam och den är rätt tunn, du måste ha nåt varmt under på vintern, typ en fleecejacka. annars verkade den bra!
Av Aelia
Jag kommer att ha en bärjacka, köp en du oxå :twisted:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Aelia skrev:Jag kommer att ha en bärjacka, köp en du oxå :twisted:
Vilken ska du ha då? :P
Av Aelia
kajsa kavat skrev:
Aelia skrev:Jag kommer att ha en bärjacka, köp en du oxå :twisted:
Vilken ska du ha då? :P
som alla andra :roll: hade den förra vinter oxå
Användarens profilbild
Av Helen
Så går jag emot strömmen :wink:
Jag hade aldrig någon bärjacka när jag bar dottern mycket.
Hade bärskydden funnits så hade jag använt det.

Jag hade en windstopper på mig och om det var riktigt kallt en tröja under.
Dottern bar jag i full mundering på ryggen i sjal.

Mitt tips är att man ska ha lite för stor overall på barnet så att det inte glipar vid benet. Vindtäta tossor. Jag hittade som gick nästan upp till knäet.
Bärskydd hade underlättat.

Äiskän gillar jag, men jag hade velat kunna öppna den helt fram, jag blir så varm

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?