Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av verre
till vikblöjor har man väll också blöjbyxor??
varför finns då tygblöjor med mönsteroch olika färger osv?? vad är det för vitts, man ser ju inte de ändå? eller gör man? har jag fattat fel??
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
hej! jag har inte en aning, ådå jag inte använder tygblöjor. Men det finns en rubrik under "allt annat" som heter just tygblöjor. lägg en tråd där istället får du säkert bättre svar!
Av Corpset
Olika färger och mönster kan vara bra om man har olika storlekar/gram. T ex "Mina vikisar som jag använder till trekantsvikning är blå, medans de jag använder som limpa/förstärkning är gröna".
Användarens profilbild
Av Helena
Tjaa, varför finns det underbyxor med mönster? :D :D

Jag använde bara vita vikblöjor, men tycker att det piggar upp med lite färger, så jag hade gärna haft några i färg.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Klart det kan vara kul med mönster. Har en kompis som hemma bara har vikisar utan blöjbyxa och då skule det vara fint med färg eller mönster.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
tja, även om man ju oftast inte ser så mycket av vikblöjor o formsydda blöjor under tiden de används så är det trevligt med lite färg o omväxling när man håller på med dem! 8)
Användarens profilbild
Av Picea
Jag har sett en sorts knäppblöjor som har jättefina mönster på insidan och är riktigt tråk-vita på utsidan, som om de har blivit inte riktigt missfärgade, men nästan. Gissa om man vänder dem ut och in när man ser dem och undrar varför kardborren sitter så konstigt.
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag har trott att mönstren är till för att dölja fläckar som inte gått ur när det nu är inne att tvätta allt i låga temperaturer (vi har alltid tvättat blöjorna (vita) i 60 grader).
Användarens profilbild
Av verre
jaha.. tack för svar!!

hur gör du när du inte har byxa utanpå? läcker de inte igenom då?

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?