Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tiaramoll
Sådär ja, vips så ska lilla jag berätta om Bära Nära-Bära Ergonomiskt på Familjecentret i Norrtälje. (FC ungefär likasamma som Öppna Förskolan) Se: http://www.norrtalje.se/templates/page____4416.aspx

Den 25/10 kl 14.00 ska jag berätta allt om sjalandets/bärandets underbara värld, och jag har ens inte provat en vävd sjal ännu...

Jag har fått flera förfrågningar om min Ergo och så pratade jag med pedagogerna idag på FC och de blev eld och lågor. Gruppen jag kommer att ha den 25/10 består av barn i åldern 0-8 mån (inkl föräldrar) samt min Christian.

:help:

Jag ska läsa på en massa här nu på sjalbarn, tar tacksamt emot tips och råd!!!

Kankse någon som kan låna ut några bärdon för denna dag? Eller kanske tom följa med och demonstrera?

Hmm, prestations ångesten kommer krypandes.
Användarens profilbild
Av verre
gud vad kul!!!!!

DET KOMMER GÅ JÄTTE BRA!!!!!
Användarens profilbild
Av Elina
Som jag skrev i PM så kan jag självklart komma och hjälpa dig, jag har burit i sjal/ sele och mt i 3 1/2 år...
Så liiiite erfarenhet har jag
Användarens profilbild
Av Anso
Visst finns/fanns det väl någon medlem här på forumet som var journalist och bodde i Norrtälje och till och med har skrivit en artikel i lokaltidningen där?
Av Tiaramoll
Elina skrev: Så liiiite erfarenhet har jag
Det tvivlar jag inte på! :app: Toppen.

En journalist, spännande, hoppas denna person kan hitta hit igen! :notes:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
måste bara säga lycka till och vad kul! hoppas du lyckas frälsa några, det tror jag! super bra initiativ!

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?